|
Vårtecken
|
View this Thread in Original format
| NooN |
Vårens första fjäril, tagen för 10 minuter sen. Trasig och svag, men den första!
Har ni andra sett några vårtecken? |
|
|
| dbl |
| trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha |
|
|
| ScuL |
våren kom hit förra vecka.... då var det 19 grader på onsdag.
igår, idag och imorron är det 18 grader men jag är fortfarande sjuk (influensa) så jag får inte ens gå ute :( |
|
|
| cviper |
| quote: | Originally posted by dbl
trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha |
ett tydligt tecken på ännu en svensk sommar :D |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by ScuL
våren kom hit förra vecka.... då var det 19 grader på onsdag.
igår, idag och imorron är det 18 grader men jag är fortfarande sjuk (influensa) så jag får inte ens gå ute :( |
Men va f.. Här är det just och just några plusgrader max. Men en dag när bilen hade stått i solen i några timmar, visade temperaturmätaren på 52 grader inne i bilen :haha: |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by dbl
trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha |
Den var ju inte död sa jag ju :rolleyes: Nästan bara... :p |
|
|
| DJ Elf |
bilden funkar inte? =S
enda vårtecknet ja har kännt e 26 graders värme, men nu e d typ 20 >.< |
|
|
| Hauken |
All snö smälter bort och snart går det inte åka skoter. "yaay". Det är blött och jävligt ute, det fryser över natten och blir ett helvete när man ska gå till bussen på morgonen. Särskilt varmt är det inte heller, och det blåser.
Våren är här... :whip: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by NooN
Den var ju inte död sa jag ju :rolleyes: Nästan bara... :p |
ännu värre ju.. en lidande fjäril.. stackarn.. haha |
|
|
| Smeagol |
Jag blev lite rod om armarna nar jag satt ute och pluggade i T-shirt i 25 grader pa lunchen i forgar.
Klart vartecken.
Halsa pingvinerna i Sverige fran mig. :tongue3 |
|
|
| fe_maLe |
| såg nåra myror förut när ja satt å sola..:D e vår när krypen kommer fram:toocool: |
|
|
| fe_maLe |
| så blev de kallt igen:( tröttis på vädret här:confused::wtf: |
|
|
|
|