|
Vårtecken (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
klassiskt vårtecken .. när de borstar bort gruset från vägarna.
vadå fe_male: är inte du härifrån? |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by jofawe
klassiskt vårtecken .. när de borstar bort gruset från vägarna.
vadå fe_male: är inte du härifrån? |
?? mjaa beror på hur man ser de:clown: ... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
?? mjaa beror på hur man ser de:clown: ... |
tja.. om man ser härifrån som sverige med öarna :P |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by jofawe
tja.. om man ser härifrån som sverige med öarna :P |
hm:p...varit härifrån i 9år snart så räknas nog som de;)...
och innan de från Orange County CA....:clown: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
hm:p...varit härifrån i 9år snart så räknas nog som de;)...
och innan de från Orange County CA....:clown: |
ah.. du är såndär .. amerikanska .. eww :P
Men det är väl rätt härligt väder nu?
Iofs bor jag i staden med mest nederbörd under hela året, men ändå, det är fint här i växjö! |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by jofawe
ah.. du är såndär .. amerikanska .. eww :P
Men det är väl rätt härligt väder nu?
Iofs bor jag i staden med mest nederbörd under hela året, men ändå, det är fint här i växjö! |
mjaa lite både och:p..å va menas me eww?:wtf: :p
haha låter ju mysigt:tongue2 vill bara ha varmt å sol alltid istälet:cool: |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Hauken
All snö smälter bort och snart går det inte åka skoter. "yaay". Det är blött och jävligt ute, det fryser över natten och blir ett helvete när man ska gå till bussen på morgonen. Särskilt varmt är det inte heller, och det blåser.
Våren är här... :whip: |
Agreed.
Jämtländsk vår = KASS VÅR! :whip: :whip:
Hatar alla äckliga vattenpölar och grushögar.. |
|
|
| Snakebyte |
| Jag har sett en humla, sen såg jag ankorna simma i kanalen. |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Jag har sett en humla, sen såg jag ankorna simma i kanalen. |
vilket påminner mig om att jag måste säga till han som jag gör ett "skattefritt" jobb hos att ta ner de tusentals getingbon som är på vinden där jag ska jobba sen.
HATAR GETINGAR över allt annat.. ja, tillockmed över ärtsoppa! |
|
|
| benni |
| det snöar! :nervous: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by benni
det snöar! :nervous: |
Kändes inte helt 100 faktiskt... Får hoppas på en helomvändning av vädret nu, så det blir riktig vår och sen sommar :p |
|
|
| jofawe |
| det snöade här uppe idag också... lite paff blev man nog allt när man vaknade ;) |
|
|
|
|