return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Vårtecken
View this Thread in Original format
NooN


Vårens första fjäril, tagen för 10 minuter sen. Trasig och svag, men den första!

Har ni andra sett några vårtecken?
dbl
trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha
ScuL
våren kom hit förra vecka.... då var det 19 grader på onsdag.
igår, idag och imorron är det 18 grader men jag är fortfarande sjuk (influensa) så jag får inte ens gå ute :(
cviper
quote:
Originally posted by dbl
trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha


ett tydligt tecken på ännu en svensk sommar :D
nekholm
quote:
Originally posted by ScuL
våren kom hit förra vecka.... då var det 19 grader på onsdag.
igår, idag och imorron är det 18 grader men jag är fortfarande sjuk (influensa) så jag får inte ens gå ute :(


Men va f.. Här är det just och just några plusgrader max. Men en dag när bilen hade stått i solen i några timmar, visade temperaturmätaren på 52 grader inne i bilen :haha:
NooN
quote:
Originally posted by dbl
trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha


Den var ju inte död sa jag ju :rolleyes: Nästan bara... :p
DJ Elf
bilden funkar inte? =S

enda vårtecknet ja har kännt e 26 graders värme, men nu e d typ 20 >.<
Hauken
All snö smälter bort och snart går det inte åka skoter. "yaay". Det är blött och jävligt ute, det fryser över natten och blir ett helvete när man ska gå till bussen på morgonen. Särskilt varmt är det inte heller, och det blåser.

Våren är här... :whip:
dbl
quote:
Originally posted by NooN
Den var ju inte död sa jag ju :rolleyes: Nästan bara... :p


ännu värre ju.. en lidande fjäril.. stackarn.. haha
Smeagol
Jag blev lite rod om armarna nar jag satt ute och pluggade i T-shirt i 25 grader pa lunchen i forgar.
Klart vartecken.
Halsa pingvinerna i Sverige fran mig. :tongue3

fe_maLe
såg nåra myror förut när ja satt å sola..:D e vår när krypen kommer fram:toocool:
fe_maLe
så blev de kallt igen:( tröttis på vädret här:confused::wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement