|
חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
|
View this Thread in Original format
| idanhakia |
אוףףףף נמאס לי
החברים שלי מעצבנים אותי
תגידו לי אם גם לכם זה קורה?
אני לא סובל את כל המסיבות האלו של המסחרי !
לא סובל!!!
עכשיו כל פעם צריך ללכת איתם למסיבות המסריחות האלו ודיי נמאס
עד שיש מסיבה עם מוזיקה נורמלית אין אף אחד שיבוא איתי
זה כזה מעצבן כוס אכטק !!!
גם לכם זה קורה?:conf: :conf: :conf: |
|
|
| Sm0keMachine |
אני כבר לא מתקרב יותר למסיבות המסחריות המגעילות בקיבוצים..
עם הוודקה תפוזים חינם, אנשים שבאים עם חולצות סיום מסלול, והשיטות סלקציה הפטתיות שלהם!!!
:D
פשוט גועעעעעעעעל נפש....
אני רק הולך פעם בכמה זמן ל"מוסד".. זה המועדון היחיד של המסיבות חיילים שאני נהנה בו..
וזה בעיקר בגלל שיש שם אלכוהול חופשי כל הלילה והרבה בנות "זורמות"..
ומוזיקה נחמדה לפעמים (פרודיג'י וכאלה...)
אחי העצה שלי בשבילך היא פשוט...למצוא חברים אחרים לצאת איתם למסיבות האלה :)
פה בפורום אתה יכול למצוא אנשים כאלה אני מבטיח לך :D
אגב..חזרתי! :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
ברוך השב :D
אני דובק בעצה של מכונת העשן, ומחזק אותה :toothless
גם אני הפסקתי ללכת למסיבות האלה של הקיבוצים........
40-60 דקות נסיעה.....
ובשביל מה? מסיבה שהיא בתאכל'ס לא משהו... סתם תופסים מהמקומות האלה יותר מדי. :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה אני נהנה לפעמים ללכת לכל המסיבות עם כל הזבל והכל
כי זאת הדרך שלי להתפרק אחרי שבוע שבועיים או 21 בצבא
לדפוק ככה את הראש כמו שצריך
אבל כשאפשר צריך ללכת למסיבות הטובות לפי דעתי... אני משתדל כמה שיותר לשלב
כמה שיוצא יוצא... ולי סבבה
ולמסיבות שיותר מדברות לקהל פה בפורום אני הולך עם חבר'ה אחרים שאני לא איתם בדרך כלל בכל שישי... |
|
|
| Shahar |
כמו שאמרתי כבר
אם חברים שך לא באים זין עליהם בוא לבד
גם לי היה בעיות בגלל שהרבה חברים שלי לא עוברים סלקציה עקב חזות מזרחית כבדה מאד (אפילו לא טרחו לבקש מהם ת"ז) וחברים אחרים לא אהבו
אז על הזין באתי לבד ראיתי את כולם והיה רצצצצח
ומאז אני קבוע
ובקשר למסיבות מסחרה!!!
לדעתי כל מי שאוהב מוזיקה אלקטרונית ובאמת מרגיש שזה הסגנון שהוא הכי אוהב אסור לו להתפשר על מסיבות מסחרה מעפנות ומי שמתפשר כנראה לא מספיק אוהב מוזיקה אלקטרונית...כי וואלה אני אוהב מוזיקה אלקטרונית ואנלא ישקר אני שומע לפעמים באוטו מסחרה...אבל ללכת למסיבות כאלה בחייייים אבל בחיים לא
גם כשהייתי ילד הייתי הולך רק למסיבות שמביאים בהם דיג'יים מחו"ל או את רוברט
אז מי שאומר שהוא הולך למסיבות כאלה כי אין ברירה זה חרטא
או מי שאומר שהוא הולך לשם סתם ככה "כי נחמד" פחחחח מי שלא אוהב זבל לא הולך לזה נקודה!!! ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה
:confused: :confused: :confused:
ואם מישו חושב שאני היחיד שלא מתקרב למסיבות כאלה שיראה את יגאל ואת הסייברים ומארק ועוד הרבה מפה
אז מי שכן יכול ללכת למסיבות איכותיות ועדיין הולך למסיבות מסחרה שיעשה חושבים עם עצמו אולי כדאי לו לפנות לפורום של 99 אסקייפ |
|
|
| m0sh |
תאמת מצאתי היום בלכת נחמה שחשבתי על עוד 3 חודשים באיביזההההה
:P |
|
|
| markfeldman |
תנטוש את חבריך !
זה מה שאני עשיתי ומצאתי אתכם ! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה
|
אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס
אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו
כמו זוג נשוי ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס
אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו
כמו זוג נשוי ;) |
כפרה על מלמן ;)
וואלה שחר יש לך ראיית עולם של ילד בן 3
איזה שטויות אתה מוציא מהפה זה פשוט לא יאמן
מה נראה לך?!
שמישהו בן 17-18-19-20 שלא יכול להכנס למסיבות של נקסט ישב בבית במשך 10 שנים ולא יעשה כלום עד שהוא יוכל להכנס?!
אתה חי בסרט אחושרמוטה!!
ותאמין לי שיותר גרוע לשמוע את המוזיקה הזאת באוטו מאשר לרקוד אותה במסיבה... למה במסיבה אתה לא ממוקד רק על המוזיקה, יש לך עוד 1001 גורמים מסביב שזה החברים, האווירה, המקום, הקהל והאלכוהול ועוד
ככה שזה ממש זיון שכל מה שאתה אומר!! |
|
|
| Viperon |
גם יל יש את הבעייה של החברים
בגללם הלכתי אתמול לגני התערוכה
היה כל כך גרוע..
בדר"כ למסיבות לא גדולות שאני הולך עם חברים אני בא עם עוד אחבר אחד או שניים
אבל אתמול באו 16 חברים למסיבה
וזה מפתיע |
|
|
| MLTK |
מכיר את הבעיה שלך.........
גם אני בהתחלה חיפשתי מישו מהחברים שלי ללכת איתם למסיבה- והיתי מחפש נואשות מישו
עד שאמרתי איזה פעם - על הזין שלי אני הולך לבד- נראה מה יהיה.
ואתה יודע מה ......עד עכשיו אני הולך לבד ואני נהנה בטירוף
התחלתי להכיר חלק מחברי הפורום כאן שבאים למסיבות ועוד אנשים קבועים שבאים לשם. אז תכלס לא משעמם!
עכשיו חוץ מזה אין שום דבר רע בללכת למסיבות מסחריות- אלו מסיבות למטרות שונות לגמרי- האחת זה לבוא ולהנות ממוזיקה נטו! והשנייה זה לבוא להשתכר לפגוש בנות ולהתפרק- אז לפעמים כשאין איזה מסיבה גדולה עם איזה דיג'יי מחו'ל או משו באמת שווה ואין לי גם איזה בעיה כספית(שזה מאוד נדיר שאין לי בעיה כספית ;)
אז אני הולך עם חברים שלי לאיזה מסיבה בשרון ככה.
וזה לא נכון שמישאוהב באמת מוזיקה אלקטרונית לא יילך לשום מסיבה אחרת- בולשיט! |
|
|
| Flotser |
חברים שלי מוכנים ללכת למסיבות עם מוזיקה איכותית.
אבל הבעיה שהם פשוט לא מוכנים לשלם 140 שקל למסיבה.
וכמובן שיש עוד הרבה מאוד דברים איכותיים בתל-אביב חוץ מנקסט. חבל לי קצת אבל אין לי תכלס מה להתלונן הם צודקים |
|
|
|
|