|
NJOY [11-13 juni 2005]
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Nog een festival voor in het rijtje van Snuggle (of stond deze er al tussen?) Ik denk dat ze bij ID&T wederom heel wat vrijkaarten moeten uitdelen om publiek te trekken............
NJOY, The Festival 11-13 juni
Line-Up
Amsterdam, Summerdance
Zaterdag
Ricky Rivaro, Benjamin Bates, Soulvation, G-Spott, Johan Gielen Zondag
Benny Rodrigues, Luciën Foort, Ian Carey en Miss Bunty, Erick E, DJ Jean
Kortom: SIMPEL
Amsterdam, Melkweg, Live Podium
Zaterdag
Maladjusted, C-Mon & Kypski, Le Clic, Haydamaky, Beef
Zondag
One in a million, J Stars, Opgezwolle, The Sheer, Mala vita
Kortom: Ken alleen Beef, Opgezwolle en The Sheer
Amsterdam, Jordaanfestival
Zaterdag
Dries Roelvink, DJ Marcel, Pierre de Haan, Liesbeth Volbrecht, Henk van Mokum, Soraya, Ans Tuin, Michel, Barrie van Vliet
Zondag
Rembrandt Duo, Barrie van Vliet, Michel, Soraya, Ans Tuin, Henk van Mokum, Pierre de Haan, Liesbeth Volbrecht
Kortom: Niet eens B-artiesten (ok Dries Roelvink), maar gewoon C-artiesten...
Berlijn, Techno/Hardhouse
Zaterdag
Warren Fellow, Shinedoe, Dimi Angélis, Jan Liefhebber, Dano, Bas & Ram, Pavo
Zondag
Verdine Bel, Juan Sanchez, Joachim, Darkraver, Marcel Woods, Dana
DJ Luna
Kortom: Komtie dan he! Beuken als en malle, maar wel leuk voor Verdine Bel ;)
Berlijn, Electro
Zaterdag
Herr Arter and Terry Toner, Monica Electronica, Hott Disco Twins
Zondag
De echte Mr. de Bruin & Dick Délectrique, Carlos Valdeze & Sandrien
DJ Lupe,
Kortom: Echte publiekstrekkers!
Parijs, Club
Zaterdag
Lin, Fedde le Grand, Gregor Salto, Dunca de la Funk, Laidback Luke,
Misha Daniels
Zondag
Brian S, Victor Coral, Billy the Klit, Don Diablo, Miss Wannabeastar and Miss Behave
Kortom: Net niet!
New York, Urban
Zaterdag
Chuckie, Cosmic en Sake (Supremeteam), Christian Aron, Gilly Gonzales, Gio, Lange Frans, Kaliber, MC Ambush
Zondag
Partysquad, Waxfiend, MBA, Violators, Real el Canario, RMXCRW, Dejavu
Ali B, Mc Deams
Kortom: R.E.S.P.E.C.T.!
Hollywood, Starstyle Playground
Zaterdag /zondag
Priscilla Nasi, Jim, Seth, Gordon, Duncan Stutterheim, Afke Reijnga, Micha Klein, Johnny Dep, Rob Bolland, Jeroen post, Cindy Pielstroom, Renate Verbaan, Winston Gerschtanowitz, En nog vele anderen volgen!
Kortom: Nederland Glamourland! :p
Ibiza, Chill
Zaterdag
DJ Da Ruski, Local Hero, Bas Jansen
Zondag
The House Arts, Radikal Roy, Alex Romano
Kortom: Ibiza-onwaardig natuurlijk!
Las Vegas, Comedy Cafe
Zaterdag
MC Marco Penose, Rachid Larouz, HL Tom Sligting
Zondag
MC William Sutton, Harry Glotzbach, HL Bob Maclaren
Kortom: Een dag niet gelachen...
Las Vegas, minimaal 80 uur Worldrecord Mixen
DJ Martijn van Dishoeck
Kortom: Succes!
Lloret de Mar, Feest
Zaterdag
DJ Damien, DJ Gaby, Activ-8, Starkoo, Cooldown Café
Zondag
DJ Damien, DJ Gaby, Move-it, Rob Ronalds, Michel, Feestteam
Kortom: Lloret sucks!
---
Conclusie: Kansloos en triest feestje! Die zien we volgend jaar niet meer terug op de agenda... |
|
|
| ahp2002 |
Uh oh
waarom ID&T dit doet is me echt een raadsel. |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Uh oh
waarom ID&T dit doet is me echt een raadsel. |
Ze gaan volledig af denk ik als ze het niet door laten gaan. Dat is eigenlijk zelf toegeven dat het niks was vorig jaar. En ID&T geeft nooit zo graag dingen toe heb ik het idee... |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ze gaan volledig af denk ik als ze het niet door laten gaan. Dat is eigenlijk zelf toegeven dat het niks was vorig jaar. En ID&T geeft nooit zo graag dingen toe heb ik het idee... |
Pleasuredome dan :) Hebben we ook niet meer terug gezien |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ze gaan volledig af denk ik als ze het niet door laten gaan. Dat is eigenlijk zelf toegeven dat het niks was vorig jaar. En ID&T geeft nooit zo graag dingen toe heb ik het idee... |
Maar als het vorig jaar al niet veel was, dan zal je dus met verbeteringen moeten komen!
De line-up is dit jaar zeker niet vernieuwend vergeleken met de vorige editie! Sterker nog, het is zelfs nog een stuk minder geworden... Vorig jaar hadden ze nog Krezip, Van Dik Hout, Heide Roosjes, Osdorp Posse, Brainpower, Extince, Anouk, Do, Di-rect, Soulvation, Kane, Roog en Marco V tussen al die troep! |
|
|
| kolkiewolkie |
* Pleasuredome is volgens mij dit jaar op 29 april. Wordt iig nog weer gehouden.
* Vorig jaar was het op de zondag eigenlijk best relaxed, in het zonnetje beetje swingen op de beats van Marnix, Lucien en Marco V :cool: .
* Ik ben hier wederom bij als mij men weer gratis en voor niets kaarten toestuurt :D . |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
* Pleasuredome is volgens mij dit jaar op 29 april. Wordt iig nog weer gehouden.
|
Dat is Luxurush... |
|
|
| nwopper |
Ah! Dano is geboekt, geen wonder dat Priscilla Nasi er dan ook is! :D
Is wel schattig, Dano heeft haar ten huwelijk gevraagd op Thunderdome. Nou maar hopen dat hij het uithoudt met Patty Brard als schoonmoeder! |
|
|
| New Wave |
| Cool dat Verdine weer op de line up staat. Alleen jammer dat hij niet op de zaterdag tussen de wat leukere namen staat. Verder is het natuurlijk weer een behoorlijk kutfeest :p |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Dat is Luxurush... |
Nee, dat is Tiesto op 29 april :p
Luxurush is de 30e ;) |
|
|
| @win |
Tis weer wachten op de strooiactie, die snel zal komen... :rolleyes:
En dan verbrand ik mijn ticket gewoon weer!! :disbelief |
|
|
|
|