|
Het grote (?) Hardtrance-topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
Dit is misschien heel wat minder te catologeren onder hard-trance, maar nrs als Outback - Minds in Motion en hun remix van Charger - Turtle Beach zijn ook vette platen imo :D
Deze nrs werden vorige jaar ook grijs gedraait, oa tijdens Flutlicht vs S.H.O.K.K. op DanceValley vorig zomer. |
|
|
| @win |
| Nou ik heb Pure Thrust nog maar even nageluisterd, maar die beat is in geen mijlenver een hardtrancebeat. Het nummer knalt wel, maar beuQt niet. Ik denk dat jullie vanwege de snelheid van dit nummer het categoriseren als hardtrance, maar goed het zal wel een verschil in definitie zijn. Nu-NRG is overal het algemeen toch te scharen als definitie van pure uplifting trance. Maar goed dat vindt ik... |
|
|
| moogwai |
Meeste hardtrance spul van tegenwoordig vind ik niet zo bijzonder. Oude platen van Cosmic Gate, Dumonde, Shokk, Derb, Scot Project, etc vind ik wel supervet. Ik heb Scot Project's nieuwe album ook gechecked en z'n nieuwe tracks vind ik ook maar matig en benaderen in de verste verte niet een Overdrive.
Cosmic Gate - I Feel Wonderfull vind ik wel een superplaat (ook als is het gewoon Bilengual) en Judge Jules vs Dumonde - What's In Your Head vind ik ook een aardig nummer. Voor de rest kan ik niet zo veel hardtrancers noemen die mij weten te boeien.
| quote: | Originally posted by Eagle`
Dit is misschien heel wat minder te catologeren onder hard-trance, maar nrs als Outback - Minds in Motion en hun remix van Charger - Turtle Beach zijn ook vette platen imo :D
|
Dit is ook meer techtrance. Meer de categorie Johan Gielen - Dreamchild, Fred Baker vs. Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Remix), Silent Electra - For This Moment (Jochen Miller Remix), etc. Wel vette platen idd ;) |
|
|
| kolkiewolkie |
Jammer dat de stijl een beetje doodgebloed is. Mocht het inmiddels vaakgenoemde Shokk-plaatje nog ooit vindbaar/repressed worden dan sta ik ergens vooraan in de rij om een exemplaar te bemachtigen. Wat een WERELDnummer! Ik heb de liveset waar ik 'm uit ken (scott bond op trance energy 2001 in thialf) echt helemaal grijs gedraaid om wille van dat nummer, samen met kai tracid - life is too short (energy remix).
Verder weinig zinnigs te melden, ik download nauwelijks nog wat en tijd/geld om naar feestjes te gaan heb ik even niet :o . |
|
|
| HiGH_NrG |
Net even de set van Scot Project @ InQontrol 2005 beluisterd en moet toch zeggen dat ik het net niet iets vinde hebben... Beetje teveel van hetzelfe.
Maar smaken verschillen gelukkig :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Mocht het inmiddels vaakgenoemde Shokk-plaatje nog ooit vindbaar/repressed worden dan sta ik ergens vooraan in de rij om een exemplaar te bemachtigen. Wat een WERELDnummer! |
Ik neem aan dat je "Isn't it all a little strange" bedoeld.
Die heb ik vorig jaar nog uit Duitsland laten komen :)
Damn, knaller!
Platen als Basic Dawn - Pure Thrust is voor mij ook gewoon hardtrance, al kun je het ook in het hokje van uplifitng / NRG trance zetten. Zelfde geld natuurlijk voor het S.H.O.K.K. plaatje. |
|
|
| nwopper |
| Ik vond die set van Scot @ In Qontrol ook erg tegenvallen, had er wat meer van verwacht, denk ik. Hmmm...jammer eigenlijk... Yoji had wel wat meer nieuw spul mogen draaien. |
|
|
| SnuggLe |
Wat dachten jullie van de Cosmic Gate remix van Ferry Corstens PUNK? Die vond ik ook wel heel heel erg aardig :)
En kan iemand die S.H.O.K.K. die zoveel genoemd wordt anders uppen op Yousendit?? Ben wel heel erg benieuwd of ik hem nou wel/niet ken... |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by nwopper
Yoji had wel wat meer nieuw spul mogen draaien. |
yoji b draait al 3 jaar hetzelfde spul |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En kan iemand die S.H.O.K.K. die zoveel genoemd wordt anders uppen op Yousendit?? Ben wel heel erg benieuwd of ik hem nou wel/niet ken... |
https://s47.yousendit.com/ d.aspx?id=28QSRARJKD1P61W989B0AQ9V8J |
|
|
| SnuggLe |
Merci Bien, monsieur! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Merci Bien, monsieur! |
De rien |
|
|
|
|