return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Het grote (?) Hardtrance-topic
View this Thread in Original format
Cosmic
Na de progressive topics en techno topics wordt t eens tijd voor het hardtrance topic. Ik weet dat er niet veel aanhangers zijn van deze stroming (helaas....), maar post hier alle nieuwtjes die je weet op het gebied van hardtrance. Van nieuwe platen tot feesten, dj-nieuws of revieuws, het kan allemaal hier.


Ik zal beginnen met mijn all-time hardtrance top 3:

1. Cosmic Gate - Fire Wire
2. Scot Project - O
3. Yoda - Definately (Scot Project remix)

Verder ga ik naar Interface, zelden zo'n goede line-up gezien
:crazy:

Ik heb ook gelijk nog 3 ID's die ik graag ge-id zou willen zien..(komen alle drie uit een set van Bas&Ram)

http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=...S51W838VUDB1L14
http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=...3I3FKF6YYWVBG5H
http://s25.yousendit.com/d.aspx?id=...L516GY34YKDSYWJ
nwopper
Heb zo'n gevoel dat t een klein minitopicje wordt dan, Cosmic! Met al die proggers hier ;) (No offence, ofcourse, people!)

Ach ja, wat nieuws ga ik melden....dat ik ook naar Interface ga (als ik niet ga dan vergeef ik mezelf dat nooit :eek: ) en dat ik nog heb gezocht naar 'Din da da' maar die niet in de DuMondermx heb gevonden. Misschien even kijken op de downloadshop op dumonde.de.

Mijn favoriete hardtrancenrs ever....

1. Can you dig it? - JamX & DeLeon
2. Tiefenraush (Deep Blue A*S*Y*S rmx) - Kai Tracid
3. The Fall - Flutlicht

Maar over een maand verandert dat weer :D
Glaniskanis
Mijn favo hardtrance tracks
Arome - Hands Up (Yoji Biomehanika Remix)
Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Mix)

tijdens het uitgaan in duitsland request ik nog vaak een van deze 2 tracks waarbij het meestal uitdraait op Ding A Ling omdat die ander niet echt zo bekend is denk ik
Iig 2 toppers met superveel energie
Original
S.H.O.K.K. - Isn't It All A Little Strange (Krazy Nut Mix):crazy: :eyespop:

en natuurlijk Overdrive, Definately, Cosmic Evolution van Scot P

Dumonde - Never Look Back & Memory

en nog wat oudere nummers, de meeste nieuwe hardtrance vind ik niets (Uitzonderingen af toe van JK Walker/Scot Project & Marcel woods)
Original
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Mijn favo hardtrance tracks
Arome - Hands Up (Yoji Biomehanika Remix)
Yoji Biomehanika - Ding A Ling (DJ Scot Project Mix)

tijdens het uitgaan in duitsland request ik nog vaak een van deze 2 tracks waarbij het meestal uitdraait op Ding A Ling omdat die ander niet echt zo bekend is denk ik
Iig 2 toppers met superveel energie


Ding a ling Idd vergeten, vet toen Yoji em een keer draaide op Impulz outdoor.
tijs08
quote:
Originally posted by Original
S.H.O.K.K. - Isn't It All A Little Strange (Krazy Nut Mix):crazy: :eyespop:


ook MIJN alltime classic! Wat een tune is dat!!

jaja, ik als proghead heb ook nog wel wat hardtrance favorieten!
Ben er een hoop vergeten maar heb er nog een stuk of 20 op plaat.

Kai Tracid - Destiny's Path (Warmduscher Remix)
Planet Punk - X-t-cee
Paar dj spoke tunes, titels vergeten
en bijna alles van Shokk/Flutlicht :D

niet dat ik ze nog regelmatig luister, maar ik blijf al deze nummer waarderen!
raoel
Van de hardtrance die tegenwoordig uitkomt zijn er maar weinig platen die me wat doen. Oude hardtrance vind ik nog steeds vet, sommige heb ik dan ook op plaat.

Van die hier al genoemd zijn vind ik:
S.H.O.K.K. - Isn't It All A Little Strange (Krazy Nut Mix) (waanzinnig!!!)
Yoda - Definately (Scot Project remix)
Scot Project - O
Cosmic Gate - Melt to The Ocean

allemaal wel vet.

Dat is allemaal hardtrance met veel energie, iets andere stijl vind ik ook goed, zoals:
Cosmic Gate - Fire Wire
JamX & DeLeon - Can you dig it?
Twisters silence - Listen to me Mamma
Essential Dj Team - Ong diggi dong
Derb - Derb
Kai Tracid - Trance & Acid
Reloop - ing society

Van deze heb ik alleen:
Scot Project - O
Cosmic Gate - Fire Wire

Niet op plaat.


Zal van de week mijn platenbak nog is doorspitten, staan nog wel enkele leuke hardtrance platen bij die de laatste 2 jaar zijn uitgekomen.


[edit]
Hoe kan ik um vergeten:
Yoji - Look @ The Heaven

Zo'n tering lijpe plaat :crazy:
Hard, mooi en energie!

Vorig jaar is de Scot Project remix uitgekomen diei k op plaat heb gekocht, originneel is echter beter...
Phortastic
quote:
Originally posted by raoel
Van de hardtrance die tegenwoordig uitkomt zijn er maar weinig platen die me wat doen.


idd, hardtrance lijkt wat dood. Kwas vroeger echt into hardtrance, het kan me nog wel altijd bekoren maar luister er nog amper naar eigenlijk.
basvh
jullie moeten eens wat dj jp tracklistjes bekijken of jp een keer live gaan zien. Zieke hardtrance, technisch briljant gemixed, super opbouw.

dark by design-blackout is trouwens een sicke hardtrance track!
Djeebie
Leuk topic toch wel hoor! Ik luister dan wel niet naar hardtrance, maar ik zie gelijk al een aantal nummers die ik eigenlijk vergeten ben maar een jaar of wat geleden wel luisterde. O.a. Derb - Derb, Cosmic Gate - Melt To The Ocean en Yoda - Definitely (Scot Project Remix) :cool:

Toch maar eens wat dingen op gaan zoeken dan :)

Three 'O Three
Overduidelijk toch weer. Alle favourite tunes zijn minimaal 2 jaar oud. Niet gek dat er weinig hardtrance-addicts meer zijn... ;)

Maar goed, "isn't it all a little strange" blijft de beste :cool:
Phortastic
quote:
Originally posted by Djeebie
Leuk topic toch wel hoor! Ik luister dan wel niet naar hardtrance, maar ik zie gelijk al een aantal nummers die ik eigenlijk vergeten ben maar een jaar of wat geleden wel luisterde. O.a. Derb - Derb, Cosmic Gate - Melt To The Ocean en Yoda - Definitely (Scot Project Remix) :cool:

Toch maar eens wat dingen op gaan zoeken dan :)



Derb - Derb is al wat ouder hoor. Retro bom is dat :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement