|
Wie gaat er naar Fou69 @ Club Famous vanavond? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| You might have a valid point :o |
|
|
| Pumaz |
| Die Z-Nees @ Fou on tour is nog open :p |
|
|
| Kaidreas |
| ik ga niet gaan. maar ik volg Zehra wel in haar standpunt. Zillion is op moment nog altijd heel vriendelijk, als hij dat blijft kunnen we hem wat bijleren op "trancevlak" (als het nodig is) wie weet is het nog een toffe ket??? |
|
|
| Zillion |
Ah merci voor de reply Kaidreas :)
Ben uiteindelijk toch niet kunnen gaan,
maar de thread was niet per se voor de Fou, zeker niet qua mixing technieken, alhoewel dat hij wel het publiek echt kan doen partyen met zijn track keuzes (meestal dan toch), al is't natuurlijk veel retro en de iets 'cheesier' trance, maar toch,...t'is toch bijna altijd een prachtig laser spektakel met al de extra show en da's toch eens plezant om af te wisselen van een trance night in een meer donkere club :)
Op trancevlak zal ik zeker wat bij kunnen leren denk ik, vooral oudere tracks - heb eens naar die Bonzai ID contest gekeken en ken der niet veel titels van.
Cya round en k'zal eens postje maken in Introduction thread. |
|
|
| Jasperovitsj |
^ Ge ziet er wel een deftige uit! ;) :D
De reden waarom dit topc niet zo goed onthaald werd is omdat er al een topic was over Fou on Tour, en dat is een beetje uit de hand gelopen doordat Domineesje (u misschien bekend?) nogal fanatiek pro-Fou was, terwijl de meerderheid hier dat net niet was. Maar zolang ge niet te extreem pro-Fou zijt of met de Zillion-crew wat flamewars komt uitvechten (waartoe Domineesje blijkbaar had opgeroepen op het Zillion forum) gaat ge hier warm onthaald worden! :) |
|
|
| Zillion |
Merci Jasper :)
Zat hiervoor al een beetje op het UK forum maar nog niet echt actief geweest, hopelijk komt daar een beetje verandering als'k wat meer tijd heb.
(Btw, ben niet pro of contra Fou, ken hem persoonlijk niet dus kan moelijk een mening geven gebaseerd op sommigen die zeggen dat hij super is en anderen juist omgekeerd. En wat er allemaal waar is over de Zillion controverse zal altijd onduidelijk blijven.) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Ge ziet er wel een deftige uit! ;) :D
De reden waarom dit topc niet zo goed onthaald werd is omdat er al een topic was over Fou on Tour, en dat is een beetje uit de hand gelopen doordat Domineesje (u misschien bekend?) nogal fanatiek pro-Fou was, terwijl de meerderheid hier dat net niet was. Maar zolang ge niet te extreem pro-Fou zijt of met de Zillion-crew wat flamewars komt uitvechten (waartoe Domineesje blijkbaar had opgeroepen op het Zillion forum) gaat ge hier warm onthaald worden! :) |
tsssss.... stond ook wel waar het niet moet uitgelekt worden he, waar mike vee zijn neus tussen gemoeit had!!! so what heb de topic verplaatst waar hij zeker niet meer in kan
:haha: :haha: :haha: :haha:
en wou het gewoon aankondigen jullie hebben er een heel soepke vangemaakt...
btw jullie promoten toch ook jullie beta-toestanden, zeg IK daar iets op, nee toch, ik gun jullie het zelf. allemaal plaatsen om te feesten, en zo zijn er niet veel meer ... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by domineesje
tsssss.... stond ook wel waar het niet moet uitgelekt worden he, waar mike vee zijn neus tussen gemoeit had!!! so what heb de topic verplaatst waar hij zeker niet meer in kan
:haha: :haha: :haha: :haha:
en wou het gewoon aankondigen jullie hebben er een heel soepke vangemaakt...
btw jullie promoten toch ook jullie beta-toestanden, zeg IK daar iets op, nee toch, ik gun jullie het zelf. allemaal plaatsen om te feesten, en zo zijn er niet veel meer ... |
dit is dan ook het beta (BElgian TranceAddicts) forum he, als hier al geen reclame meer mag worden gemaakt voor eigen activiteiten, waar dan wel?;) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
dit is dan ook het beta (BElgian TranceAddicts) forum he, als hier al geen reclame meer mag worden gemaakt voor eigen activiteiten, waar dan wel?;) |
"tranceaddict- forum" dacht dat het over heel de wereld zat :stongue: |
|
|
| Zillion |
Ik vind toch dat als er een upcoming TRANCE party is gepland in Belgie waar sommige TA-leden naar toe zouden gaan dat dit toch mag gepost worden, zoals in de andere lokale forums, niet? Of het nu Sensation 2005 Antwerp is, of de BETA Party of de Fou-Tour, of een andere special clubbing night zoals Matt Darey die gisteren ook in Belgie zat..
Natuurlijk kan het ook in de upcoming parties thread worden gezet...maar als de event relatief dicht aankomt en der zou later nog een reviewke of fotokes van worden gezet lijkt mij een aparte thread toch leuker :)
Niet per se voor reclame... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Zillion
Ik vind toch dat als er een upcoming TRANCE party is gepland in Belgie waar sommige TA-leden naar toe zouden gaan dat dit toch mag gepost worden, zoals in de andere lokale forums, niet? Of het nu Sensation 2005 Antwerp is, of de BETA Party of de Fou-Tour, of een andere special clubbing night zoals Matt Darey die gisteren ook in Belgie zat..
Natuurlijk kan het ook in de upcoming parties thread worden gezet...maar als de event relatief dicht aankomt en der zou later nog een reviewke of fotokes van worden gezet lijkt mij een aparte thread toch leuker :)
Niet per se voor reclame... |
ik vind dat ook, maar als het toch steeds wordt afgebroken, hou ik er mij niet mee bezig, weet toch dat ze in 't geniep op andere forums een kijkje nemen, en denken er dan mss anders over0.... |
|
|
| Bertn |
| jamaar, als je op andere fora post "kom eens mee helpen dat belgian TA forum te overspoelen met reclame", daarmee ga je gene sympathie bij ons kweken he. dat moet je nu ergens toch wel beseffen? je klinkt nu bijna alsof MikeVee "in de fout" gegaan is omdat hij dat toevallig gelezen heeft? |
|
|
|
|