return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Wie gaat er naar Fou69 @ Club Famous vanavond? (pg. 4)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by Bertn
jamaar, als je op andere fora post "kom eens mee helpen dat belgian TA forum te overspoelen met reclame", daarmee ga je gene sympathie bij ons kweken he. dat moet je nu ergens toch wel beseffen? je klinkt nu bijna alsof MikeVee "in de fout" gegaan is omdat hij dat toevallig gelezen heeft?


Mike vee weet wat daar in stond dat het niet buitenshuis moet gaan, dat zijn de regels... en toevallig gelezen niet hoor, want zoals hij zelf zegt moet je daarvoor acces hebben om dat te lezen
TOR
quote:
Originally posted by domineesje
"tranceaddict- forum" dacht dat het over heel de wereld zat :stongue:


mevrouw kent er duidelijk veel van


quote:
Originally posted by domineesje
Mike vee weet wat daar in stond dat het niet buitenshuis moet gaan, dat zijn de regels... en toevallig gelezen niet hoor, want zoals hij zelf zegt moet je daarvoor acces hebben om dat te lezen


dat neemt niet weg dat aansporen tot flamen niet wordt getolereerd. zelfs als het niet was uitgekomen, was je nog fout.
Pumaz
lol @ deze thread :stongue:

Zo moet het mensen, doe verder !

Domineesje, zeg nog iets doms :tongue2
mellow_head
Domineesje sucks ass
Pumaz
quote:
Originally posted by mellow_head
Domineesje sucks ass

Met een rietje !
domineesje
quote:
Originally posted by Pumaz
Met een rietje !

zal ik zeker doen pineuts!!!
Zillion
Alle mensen komaan...waarom zo gans de tijd onnozel bekvechten tegen mekaar - wat voor zin heeft dat?..

We zijn hier toch allemaal voor hetzelfde, de liefde voor trance muziek en de sfeer die er door word gecreeerd, en t'is tenslotte de muziek die de meesten hier heeft samengebracht.

En nu loopt het mis omdat sommigen niet tegen de Fou kunnen .. :/ ...denk dat Domineesje niet zo zeer de Fou zijn technische dj kunsten wilt promoten maar gewoon
een feestje waar er zalige trance word gedraaid (al is't niet gemixed zoals een Armin van Buuren dat doet, als de platenkeuze en show al mooi is :)).

/me neemt een pilleke, legt Red Flag op, wat psychedelic visuals, en goes into trance.
Pumaz
quote:
Originally posted by domineesje
zal ik zeker doen pineuts!!!

Je kan er evengoed een Zundays-achtige orgie van maken :tongue3
Nyah
wat is dat hier toch voor n zieke sfeer... :nervous:
komaan mensen, beetje verdraagzamer en vriendelijker...
jaag u allemaal ni zo op, de lente is begonnen, laat de zon eens in uw hart schijnen (heum, so far :haha: )
domineesje
quote:
Originally posted by Pumaz
Je kan er evengoed een Zundays-achtige orgie van maken :tongue3


dat was het zeker alvast niet afgelopen zaterdag!
En als er zoiets is, wordt het aangekondigd!!!

domineesje
quote:
Originally posted by Nyah
wat is dat hier toch voor n zieke sfeer... :nervous:
komaan mensen, beetje verdraagzamer en vriendelijker...
jaag u allemaal ni zo op, de lente is begonnen, laat de zon eens in uw hart schijnen (heum, so far :haha: )


ge zout voor minder nerveus worden ;)
Pumaz
quote:
Originally posted by domineesje
dat was het zeker alvast niet afgelopen zaterdag!

Best logisch als je kijkt wat voor een dat Frank in zijn gezicht kreeg daardoor ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement