|
"Life is all about choices"
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
Ik kwam op een ander forum een dergelijk topic tegen! Voor wat leven in de brouwerij op NLTA is dit volgens mij best een leuk idee...
Net als bij 'Picture that Track' hoef je alleen antwoord te geven op de laatste vraag in de thread en zelf met een nieuwe keuzemogelijkheid te komen!
Ik trap af: Ketchup of Mayonaise?
en nou niet grappig gaan doen met satesaus! :p Want dan kan je beter niet antwoorden ;)
En niet vergeten om een volgende vraag te posten! |
|
|
| ahp2002 |
Mayonaise
Kaal of kammen |
|
|
| jp |
Kammen
Paul Elstak of Darkraver? |
|
|
| Cellec |
Kammen!
KOffie of Thee? |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Cellec
Kammen!
KOffie of Thee? |
Thee
Netjes op je beurt wachten of van dit topic een puinhoop maken? |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Thee
Netjes op je beurt wachten of van dit topic een puinhoop maken? |
Puinhoop! :toothless
Zwart of Wit? |
|
|
| TranceZoner |
Nee.
Nicolas Cage of John Travolta? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Wit.
Ja of nee? |
Racist! :p
ja.
Draaien of duwen? |
|
|
| Matthijs |
duwen.
Slaan of schoppen? |
|
|
| Tim81 |
Schoppen (voetbal > tennis ;) )
BMW of Mercedes? |
|
|
| TranceZoner |
Ok ok, Bram je hebt gelijk, ik wist niet dat het zo aanstootgevend was. Excuses hoor...
:rolleyes:
Wat dacht je dan van deze: geil zijn of een koekje?:wtf: |
|
|
|
|