|
"Life is all about choices" (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
coca cola (pepsi is SMERIG)
p.s basten heeft al voor castelen gekozen, bron teletekst
thee of koffie |
Koffie, mits suiker & melk!
Gamecube of PS2? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Koffie, mits suiker & melk!
Gamecube of PS2? |
PS2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk:D
Volgende maand ff Brothers in Arms ophalen bij de winkel denk ik:D
Op stap of gezellig met je vrienden thuis wat drinken, en ouwehoeren, babbelen etc. etc. ? |
|
|
| Freezel |
Gezellig thuis etc ;)
Jan Wayne of Special D? |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Gezellig thuis etc ;)
Jan Wayne of Special D? |
Special D, omdat ie zo'n leuke compacte audi TT rijdt!
Spa groen of Spa blauw? |
|
|
| Tomaz |
| Leuk spelleke btw zo tussen het studeren door! :) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Special D, omdat ie zo'n leuke compacte audi TT rijdt!
Spa groen of Spa blauw? |
Blauw
DJ Jean of Johan Gielen? |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Blauw
DJ Jean of Johan Gielen? |
zeer zeker DJ jean (wat een held )
dikke tieten of kleine tieten |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Cosmic
DJ Jean of Johan Gielen? |
Die keus laat ik aan iemand anders :p
[edit]al gebeurd zie ik :)[/edit] |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
dikke tieten of kleine tieten |
Kleine tieten;)
Strak of uitgewoond |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
zeer zeker DJ jean (wat een held )
dikke tieten of kleine tieten |
Kleine dikke! Of moet ik kiezen? :rolleyes:
Axe of Fa? |
|
|
| Freezel |
Axe
kaal of streepje? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Kleine dikke! Of moet ik kiezen? :rolleyes:
Axe of Fa? |
Fa
TMF of MTV? |
|
|
|
|