return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Happy Birthday Oren
View this Thread in Original format
princess cc
היום יום הולדת, היום יום הולדת, היום יום הולדת לאורןןןןןן
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!

טוב אז למי שלא יודע לאורן (הייפרסוניק) יש היום יום הולדת
וחוץ מזה, מגיע לו עוד מזל טוב כי הוא מתגייס היום:D
אז המון המון בהצלחה! שפשוף קל ונעים
שלא תעלם לנו כמו כל המתגייסים למינהם אה?

אוהבים אותך!!!! :)


:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_16965.php
Huge-A
מזל טוב חציל :D
KrazyDJs
אה, לא פייר..אני רציתי לפתוח את ההודעה :p

טוב אחי, שיהיה בהמון מזל טוב...
שמור על עצמך בצבא, ושהיה גיוס קל גבר :tongue3



Rising
מזל טוב אחי..:)
FreaKaZoid
מזל טוב גבר וגיוס קל!!!!
Sniper
מזל טוב כפרה עיינים אף אוזן גרון
:]

אוהב אותך
Black Dragon
זל טוב בחורצ'יק חציל מוצהר!!

שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה בצבא ובטירונות
אל תשכח לקפוץ לפה ולעדכן אותנו בחויות שלך

אלי.
THE_BLUE_DRAGON
מזל טוב!
:gsmile:
Shahar
זרקו לו מזל טוב!!
לקבלת הילד יומולדת הפורום ימתח להקשב!!
2 3
מחשב!
yaman
מזל טוב עד 120

וגיוס נעים

Flotser
אורןןןןןןןןןןןןןן

אוהב אותך!! מזל טוב!! ובהצלחה עם הגיוס!

:p :wtf: :D
Shahar
להה הוא מתגייס היום??
מישו יודע אם הוא עדיין בבקום נלמד אותו להנות מהבית זונות שם!!

quote:
Originally posted by princess cc
שלא תעלם לנו כמו כל המתגייסים למינהם אה?


מי יעלם מיי??
נתפוס אותו בבקום נלמד אותו לא להעלם
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement