|
Happy Birthday Oren
|
View this Thread in Original format
| princess cc |
היום יום הולדת, היום יום הולדת, היום יום הולדת לאורןןןןןן
מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!
טוב אז למי שלא יודע לאורן (הייפרסוניק) יש היום יום הולדת
וחוץ מזה, מגיע לו עוד מזל טוב כי הוא מתגייס היום:D
אז המון המון בהצלחה! שפשוף קל ונעים
שלא תעלם לנו כמו כל המתגייסים למינהם אה?
אוהבים אותך!!!! :)
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
http://www.icq.com/friendship/pages/browse_page_16965.php |
|
|
| KrazyDJs |
אה, לא פייר..אני רציתי לפתוח את ההודעה :p
טוב אחי, שיהיה בהמון מזל טוב...
שמור על עצמך בצבא, ושהיה גיוס קל גבר :tongue3
 |
|
|
| FreaKaZoid |
| מזל טוב גבר וגיוס קל!!!! |
|
|
| Sniper |
מזל טוב כפרה עיינים אף אוזן גרון
:]
אוהב אותך |
|
|
| Black Dragon |
זל טוב בחורצ'יק חציל מוצהר!!
שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה בצבא ובטירונות
אל תשכח לקפוץ לפה ולעדכן אותנו בחויות שלך
אלי. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מזל טוב!
:gsmile: |
|
|
| Shahar |
זרקו לו מזל טוב!!
לקבלת הילד יומולדת הפורום ימתח להקשב!!
2 3
מחשב! |
|
|
| yaman |
מזל טוב עד 120
וגיוס נעים |
|
|
| Flotser |
אורןןןןןןןןןןןןןן
אוהב אותך!! מזל טוב!! ובהצלחה עם הגיוס!
:p :wtf: :D |
|
|
| Shahar |
להה הוא מתגייס היום??
מישו יודע אם הוא עדיין בבקום נלמד אותו להנות מהבית זונות שם!!
| quote: | Originally posted by princess cc
שלא תעלם לנו כמו כל המתגייסים למינהם אה? |
מי יעלם מיי??
נתפוס אותו בבקום נלמד אותו לא להעלם
:D |
|
|
|
|