return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
30 april Earth outdoor
View this Thread in Original format
Human
De volgende earth vindt plaats op koninginnedag in de Westerstraat,
Amsterdam.
Earth host hier een podium met een sterke earth line-up.
Dit openlucht feest zal om 12.00 beginnen, en wordt georganiseerd ism cafe
Bax (voorheen: Zula).
Tim81
Mag best wat meer informatie... Klinkt interessant!

Maak je trouwens speciaal voor dit bericht een nieuw account aan op TA?
tijs08
quote:
Originally posted by Tim81
Mag best wat meer informatie... Klinkt interessant!


Inderdaad, dit had ik ook al gelezen op de Earth site... ben dus wel benieuwd! Misschien keertje niet uit op Koninginnenacht en maar een keer overdag fris iets ondernemen :D
Human
Nee hoor, had al een tijd een account!
Zijn er dan zo weinig mensen die gebruik maken van dit forum? Je ziet dat op andere fora ook, dat op den duur er meer sprake is van een openbare chatbox van een paar mensen dan van een forum.
Tim81
Human
Date Registered: Feb-19-2005
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 2 (0.05 posts per day)
---

Dat is inderdaad al heel lang!

KLIK
Partyhardy!
Een sterke line-up. Als Per nu eens voor 1 keer niet op zijn eigen feestje draait wordt het misschien wel een sterke line-up...
Human
Whatever. Wie weet haal ik ook nog eens het magistrale gemiddelde van 4.19 posts per dag, o hardwerkende levensgenieter!
emre
quote:
Originally posted by Human
Whatever. Wie weet haal ik ook nog eens het magistrale gemiddelde van 4.19 posts per dag, o hardwerkende levensgenieter!


:o
Tim81
quote:
Originally posted by Human
Whatever. Wie weet haal ik ook nog eens het magistrale gemiddelde van 4.19 posts per dag, o hardwerkende levensgenieter!


Daar gaat het helemaal niet om!

De meeste nieuwkomers stellen zich eerst netjes voor... vandaar die "KLIK"!
SnuggLe
Sjezus, jullie in een zeikbui ofzo?
Lekker belangrijk hoeveel posts hij heeft, hij post een goed feestje (wat deze keer niet onder spam valt) waar je naartoe kan.

Damn, lekker belangrijk verder allemaal.

.......maar het voorstellen kan natuurlijk altijd ;)

sndh
anyway...

ik denk dat ik hier wel heen ga! :D eerste koninginnedag dat ik in Amsterdam woon :cool: Hoop dat de lineup beetje lekker is ;)
Human
Ik ben Human, ik ben zeven jaar en ik doe Woody Woodpecker na.
Eeeeehehe Eeeeehehe EEEEEEEEEEEE

p.s. favoriete kleur: oranje.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement