|
First & Andre - Widescreen
|
View this Thread in Original format
| K-PAXian |
First & Andre - Widescreen
Tydligen en ny produktion av Jezper "Airbase" Söderlund och hans bror.
Trodde att Jezper inte skulle göra mer trance?
Men jävlar vilken låt alltså!! Spelades i kvällens ASOT! :eyespop: :eyespop: |
|
|
| trancedanne |
| Ännu en gång bevisar han hur bra producent han är genom denna otroligt bra låt |
|
|
| Airbase |
Tack så mycket, men glöm inte att det är jag och min bror som gjort låten, så han ska ha lika mycket cred i så fall :)
Och nej, jag har inte börjat med trance igen, inte ännu i alla fall. Denna låten skrevs för åtta månader sedan. |
|
|
| K-PAXian |
Självklart får ni båda två cred av mig!
Jösses alltså! :eyes:
När släpps den och vilken label? :D |
|
|
| Kaveh |
Jäkligt nice ja, av det klipp jag hört på sensation-sidan iaf :)
Hörde ett orkestralt stycke som lillebror söderlund hade gjort för längesen också, han har talang! :D |
|
|
| Jeremy H |
Theme för sensation i belgien vad jag förstått`? :)
Grattis isf! |
|
|
| Kaveh |
| haha fyndigt artistnamn btw... tänkte inte på det förrän nu xD |
|
|
| trancedanne |
| quote: | Originally posted by Kaveh
Jäkligt nice ja, av det klipp jag hört på sensation-sidan iaf :)
Hörde ett orkestralt stycke som lillebror söderlund hade gjort för längesen också, han har talang! :D |
jo fan kommer också ihåg det klippet, lät riktigt nice =D |
|
|
| staz |
| quote: | Originally posted by Kaveh
haha fyndigt artistnamn btw... tänkte inte på det förrän nu xD |
har jag missat nåt? :conf: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by staz
har jag missat nåt? :conf: |
"First och andre" tror jag det är han syftar på :) Låten har jag inte hört, men jag får väl ta och söka upp någon ASOT-rip och återkomma med feedback.... :) |
|
|
| NooN |
| Det är en ruskigt fin produktion :D |
|
|
| Airbase |
Jodå, det är en liten ordlek. Min bror heter just André, och i och med att jag var först med att släppa skivor av oss, och även första syskonet, så tyckte vi att First & Andre (Ja första och andra, för er som inte kopplar :)) var ett passande artistnamn.
Låten släpps inom den närmaste månaden på CD-singel och vinyl på bolaget Be Yourself Music (Föredetta insomnade ID&T-labeln). |
|
|
|
|