return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
First & Andre - Widescreen
View this Thread in Original format
K-PAXian
First & Andre - Widescreen

Tydligen en ny produktion av Jezper "Airbase" Söderlund och hans bror.
Trodde att Jezper inte skulle göra mer trance?

Men jävlar vilken låt alltså!! Spelades i kvällens ASOT! :eyespop: :eyespop:
trancedanne
Ännu en gång bevisar han hur bra producent han är genom denna otroligt bra låt
Airbase
Tack så mycket, men glöm inte att det är jag och min bror som gjort låten, så han ska ha lika mycket cred i så fall :)

Och nej, jag har inte börjat med trance igen, inte ännu i alla fall. Denna låten skrevs för åtta månader sedan.
K-PAXian
Självklart får ni båda två cred av mig!
Jösses alltså! :eyes:

När släpps den och vilken label? :D
Kaveh
Jäkligt nice ja, av det klipp jag hört på sensation-sidan iaf :)

Hörde ett orkestralt stycke som lillebror söderlund hade gjort för längesen också, han har talang! :D
Jeremy H
Theme för sensation i belgien vad jag förstått`? :)
Grattis isf!
Kaveh
haha fyndigt artistnamn btw... tänkte inte på det förrän nu xD
trancedanne
quote:
Originally posted by Kaveh
Jäkligt nice ja, av det klipp jag hört på sensation-sidan iaf :)

Hörde ett orkestralt stycke som lillebror söderlund hade gjort för längesen också, han har talang! :D


jo fan kommer också ihåg det klippet, lät riktigt nice =D
staz
quote:
Originally posted by Kaveh
haha fyndigt artistnamn btw... tänkte inte på det förrän nu xD


har jag missat nåt? :conf:
Laszlo
quote:
Originally posted by staz
har jag missat nåt? :conf:


"First och andre" tror jag det är han syftar på :) Låten har jag inte hört, men jag får väl ta och söka upp någon ASOT-rip och återkomma med feedback.... :)

NooN
Det är en ruskigt fin produktion :D
Airbase
Jodå, det är en liten ordlek. Min bror heter just André, och i och med att jag var först med att släppa skivor av oss, och även första syskonet, så tyckte vi att First & Andre (Ja första och andra, för er som inte kopplar :)) var ett passande artistnamn.

Låten släpps inom den närmaste månaden på CD-singel och vinyl på bolaget Be Yourself Music (Föredetta insomnade ID&T-labeln).
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement