| Vman |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
לא תודה 70 שקל בשביל דיסק עם שיר אחד שיש לי אותו כבר לא תודה....:D |
אין לך שום מושג במוסיקה הא?
חוץ מטראנס פסיכדלי שזו מוסיקה שמתה מזמן אתה לא מבין.
לא שאני אומר שהמוסיקה הזאת לא טובה או טובה פחות מסוגים אחרים הבעייה שאתם , מי שאוהב טראנס פסיכדלי , רצחתם את המוסיקה הזאת במו ידיכם.
צרבתם אותה ולא קניתם דיסקים , לא תמכתם באומנים ולכן אין בארץ כמעט מוסיקה כזו יותר.
וזה מה שתיד להיות בארץ בתחום הפרוגרסיב וההאוס אם נמשיך לצרוב...
חבל אולי במקום להתלהב שאתה מוציא רליס פה ורליס שם תוציא את האנרגיה על ללמוד קצת בנושא מוסיקה אלקטרונית ותפתח את העייניים על מה שקורה בסצנה העולמית.
עכשיו על התקליט:
יש רק 500 עותקים בעולם במהדורה מיוחדת של תקליט עם צד אחד
הצד השני ריק
אני אומר לכם שזה הדבר הכי חם שיש בעולם המוסיקה ומי שישיג עותק יהיה חלק בהיסטוריה. |
|
|