return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
למכירה חד פעמית IIO - RAPTURE (AVB mix)
View this Thread in Original format
Vman
השגתי כמה עותקים של התקליט
IIO - RAPTURE (ARMIN VAN BUUREN MIX)
כידוע יש רק 500 בעולם

כמה הייתם נותנים על עותק אחד?
DJ-Energy
אניייייי רוצה!!!!!!!!!!!!

כמה עותקים יש לך??......

50 שקל מספיק?...
clubsolutely
גם אני 50

mail me
[email protected]
!!
luckystrike
כנ"ל
:)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by luckystrike
כנ"ל
:)


מורן
כנס לאמ אס אן
Vman
טוב
הבנתי שרווח לא יצא לי מזה אז ככה :
מי שרוצה עותר של הויניל שיכתוב עד שעה 12 את ההודעה :

ME IN THE ASS :-)

סתם סתם

שיכתוב שהוא רוצה עותק
המחיר הוא
70 שקל
מצטער שזה כזה יקר אבל אני קונה אותם ביותר מ 50
יש לי 5 עותקים למכור אז תמהרר
אחד כבר שמור ל
DJ-ENERGY
הכל יכול
luckystrike
אחי
27792937

:)
clubsolutely
אני רוצה עותק!!!!!
[email protected]
37939840
MoSH_MaN
לא תודה 70 שקל בשביל דיסק עם שיר אחד שיש לי אותו כבר לא תודה....:D
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא תודה 70 שקל בשביל דיסק עם שיר אחד שיש לי אותו כבר לא תודה....:D


דבר ראשון זה לא דיסק אלה תקליט
דבר שני זה שהתקליט יצא במהדורה מוגבלת ועם השיר הזה יהפןך לקלאסיקה בעתיד לתקליט הזה יהיה ערך גבוה בהרבה מ 70 ש"ח
:rolleyes:
שווה להשקיעה

Dj Black
צור קשר
אייסיקיו: 138440745
אי מייל
[email protected]
Vman
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
לא תודה 70 שקל בשביל דיסק עם שיר אחד שיש לי אותו כבר לא תודה....:D


אין לך שום מושג במוסיקה הא?
חוץ מטראנס פסיכדלי שזו מוסיקה שמתה מזמן אתה לא מבין.

לא שאני אומר שהמוסיקה הזאת לא טובה או טובה פחות מסוגים אחרים הבעייה שאתם , מי שאוהב טראנס פסיכדלי , רצחתם את המוסיקה הזאת במו ידיכם.
צרבתם אותה ולא קניתם דיסקים , לא תמכתם באומנים ולכן אין בארץ כמעט מוסיקה כזו יותר.
וזה מה שתיד להיות בארץ בתחום הפרוגרסיב וההאוס אם נמשיך לצרוב...

חבל אולי במקום להתלהב שאתה מוציא רליס פה ורליס שם תוציא את האנרגיה על ללמוד קצת בנושא מוסיקה אלקטרונית ותפתח את העייניים על מה שקורה בסצנה העולמית.

עכשיו על התקליט:
יש רק 500 עותקים בעולם במהדורה מיוחדת של תקליט עם צד אחד
הצד השני ריק
אני אומר לכם שזה הדבר הכי חם שיש בעולם המוסיקה ומי שישיג עותק יהיה חלק בהיסטוריה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement