return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
האם תקליטנים הם חייזרים?
View this Thread in Original format
Vman
שלום לכולכם אחי ואחי
(אין פה בנות מה לעשות?)

היום נתקלתי בהוככה שתקליטנים הם בעצם חייזרים לכול דבר.

מי לא מכיר את התקליטן והיוצר האלוהי
Pee Wee Ferris?
(על תענו בבקשה)

אם אתם אניכם מכירים אותו הוא אחד התקליטנים הידועים באוסרליה והטראק שלו
Pee Wee Ferris - Spaghettifacation
תורידו הוא מדהים

בקיצור
תסתכלו בתמונה שנמצאת פה


שימו לב לראשו המחודד להפליא והעצום
וגם לצל המחשיד

אני לא יצרתי את התמונה והיא לא מזוייפת זו תמונה אמיתית מאתר מעריצים שלו


היזהרו הם באים
DJ-Energy
התמונה לא עובדת
:(
Vman
עובד עכשיו
תביטו ותידהמו...
Dj Moriano
בן כמה הוא?????
הוא נראה כמו ילד שעדיין לא נפלו לו כל השיניים.
Vman
אין לי מושג בן כמה הוא
כן הוא נראה צעיר

אבל הוא אחד היוצרים שאני יותר מעריך בעולם
DJ-Kreing^^
יש לו ראש גדול מידי לגוף שלו
לא פרופורציונלי
:eek:
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Vman



האם תקליטנים הם חייזרים?



א-ת-ה ד-ב-י-ל:eyes: :D
Dj Black
נו באמת...מה זה פה
X-files?...:eyes:

:eyes: <<<<<חייזר בלגי

מה זה השטויות האלה
אז הוא מכוער..אין מה לעשות יש גם כאלה בעולם
Vman
quote:
Originally posted by MoSH_MaN



א-ת-ה ד-ב-י-ל:eyes: :D


ואתה חייזר
DJ-Energy
חחחחחחח

אחים שלי חלאס לריב!

Dj Black
יש מכותתתתת
:mad: :whip:

;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj Black
יש מכותתתתת
:mad: :whip:

;)


מה אתה מחמם!!!!!!!!

;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement