|
Monday Bar Vårtrance med Agnelli & Nelson (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Daniey |
| Garanterat där!!! :D |
|
|
| Aendy |
| Syrran + jag dyker nog upp... |
|
|
| jofawe |
| låter ju roligt .. |
|
|
| Daniey |
| Va positiv Jofawe ;) |
|
|
| Amnezia |
| har jag några pengar kvar efter valborgsfirandet i gbg å bland radiobilarna på chalmersgrejen jag hört rykten om..yay radiobilar:wtf: så kommer jag vara där...=) nu när det inte blev någon kryss så är man ju extra sugen på att ut å härja igen:cool: |
|
|
| K-PAXian |
Då jag inte har härjat på ett år så börjar det kännas att det är dags att ge sig ut igen lite grann. Agnelli & Nelson är ju rätt bra med sina produktioner så det kan ju bli spännande att se dem live också. :)
Prel. är jag där. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Var på C.U.M. och köpte mig en biljett idag :)
Vilka ser jag där ? Listar upp alla som skrivit innan dom ska(kanske) dit ;)
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian |
|
|
| Vizay |
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
+Vizay
+Pjox + 1
pjox/camilla va å köpte biljetterna igår tror jag så vi dyker upp där också :D |
|
|
| Kvicket |
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
+Vizay
+Pjox + 1
Kvicket
+staz + 1
fisken skulle med men han bangade pga studentskiva, låt oss börja mobba honom :whip:
Steve svara på PM :nervous: |
|
|
| Aendy |
| , hade glömt bort det här och än mer att jag hade biljetter till spektaklet, trevlig överraskning! |
|
|
| FredAcler |
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
Vizay
Pjox + 1
Kvicket
staz + 1
+FredAcler + 1 |
|
|
| Versace |
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
Vizay
Pjox + 1
Kvicket
staz + 1
+FredAcler + 1
Versace + 3 |
|
|
|
|