return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Monday Bar Vårtrance med Agnelli & Nelson (pg. 3)
View this Thread in Original format
Daniey
Imorrn..... :D
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
+Vizay
+Pjox + 1

pjox/camilla va å köpte biljetterna igår tror jag så vi dyker upp där också :D


Ja tydligen behöver jag inte sriva att jag också kommer :toothless
Jeremy H
Jag hatar er alla :)
Pjox
quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag hatar er alla :)


Inte hata utan älska..
Kvicket
Riktigt kul kväll, bra drag som fan och utmärkt låtval.
Var där med staz och stötte på en extremt bögig!?! Jaybee, tror iofs det beror på den ringa (inte så ringa) berusningen :whip:

Sen stötte man även på en steve som inte hade en aning om vem jag var trots att man åkte samma plan ner till TE osv :whip: där också..

Grymt skoj iaf!
Vizay
ja fifan vilket ös de va på dom (otroligt!) små irländarna :D

dom inledde ju jäkligt lugnt men sen helt plötsligt gled dom in på nån tribalaktig låt å sen vare ju kört för mina knän för resten av kvällen ;)

Tycker dessutom att den ena av dom (han som såg lite yngre ut) påminde extremt mycket om en hysterisk köttbulle, va grymt kul å se hur galen han va bakom spelarna...sånt uppskattas alltid imo :D

solklara höjdpunkten måste ändå vara extralåten och dom två första låtarna som spelades då lasern gick igång för första gången, satan va ös :D

man kan ju lugnt konstatera att MB har lyckats ännu en gång :D
den här spelningen klassar väldigt lätt in på min overall topp3 ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Kvicket Sen stötte man även på en steve som inte hade en aning om vem jag var trots att man åkte samma plan ner till TE osv :whip: där också..


Hur håller man isär feske-fan och dig liksÅm... behövde ju bara kolla 2sek sen var de lugnt...


Men fan vilket drag det vart !!!!!!!!! Klart över förväntningarna !!!


[edit] doter du e störd som kan fixa sånt här men we like you !

1. Max Graham feat. Jessica Riddle - Gone
2. Solarstone feat. Jes Brieden - Like A Waterfall
3. Rachael Starr - Till There Was You (Gabriel & Dresdens 12 Step Program)
4. Gabriel & Dresden - Arcadia (G And D Swing To Chunk Remix)
5. Mike Foyle Pres. Statica - Space Guitar (Original Mix)
6. Young Parisians - Jump The Next Train (Kyau Vs. Albert Remix)
7. Jan Johnston & Serge Devant - Transparent (Outback Remix)
8. Serge Devant - Fall Upon Me (Probspot Remix)
9. Niklas Harding Pres. Arcane - Blue Circles
10. ID
11. Filo & Peri - Dance With The Devil
12. ID
13. Hammer & Bennet - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
14. Steve May - Blend Forty 3 (Original Mix)
15. ID
16. Ridgewalkers Feat. El - Fins (Andy Moor Remix)
17. ID
18. ID
19. Reflekt feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix)
20. Kyau Vs. Albert - Made Of Sun (KvA Hard Dub AvB Edit)
21. Armin Van Buuren - Shivers (Rising Star Mix)
22. Agnelli And Nelson - Hudson Street (New York Mix)
23. Avbrott och intro med "In The Mix" till Holding Onto Noting
24. Ernesto Vs. Bastian - Dark Side Of The Moon (Dogzilla's Pure Filth Remix)
25. ID
26. LSG - Netherworld 2005 (Oliver Prime Remix)
27. Adam White Feat. Martin Grech - Ballerina (Original Mix)
28. Signum - Second Wave (Signum Signal 2004 Remake)
29. Fred Baker Vs. Keyboard Kids - All Of Us (Fred Baker Remix)
30. ID
31. Johan Gielen - Dreamchild
32. ID
33. Inertia - The Chamber (Original Mix)
34. Sophie Sugar - Call Of Tomorrow (John O Callaghan Remix)
35. Agnelli & Nelson - Shiver
36. Avbrott och "In The Mix" igen
37. Agnelli And Nelson - Holding Onto Nothing (Deep Mix)
Versace
helt klart en positiv överraskning...

trance så som den ska spelas, lite popig, men ändå aldrig cheesy...

helt klart en av årets spelningar i stan...
Kvicket
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hur håller man isär feske-fan och dig liksÅm... behövde ju bara kolla 2sek sen var de lugnt...


Jag skojade bara stävä
Pjox
Det var jätte kul :D

Vet inte ricktigt va jag ska säga mer än att det var JÄTTE kul :toothless

Aendy
Kul med en riktigt skön och bra publik. Var var alla bratsen och wannabesen? Ovanligt lite folk med öl på dansgolvet och gäng dansandes runt väskor eller jackor. De som inte dansade höll sig till väggarna, tänk om det kunder vara så här varje gång. Och detta säger till trots en mindre blåklocka orsakad av en armbåge från en frentiskt otaktsdansande lymmel :)
Vizay
quote:
Originally posted by Aendy
Kul med en riktigt skön och bra publik. Var var alla bratsen och wannabesen? Ovanligt lite folk med öl på dansgolvet och gäng dansandes runt väskor eller jackor. De som inte dansade höll sig till väggarna, tänk om det kunder vara så här varje gång. Och detta säger till trots en mindre blåklocka orsakad av en armbåge från en frentiskt otaktsdansande lymmel :)


de va inte jag va?! :p
jag har en tendens å dansa livsfarligt med mina armbågar ibland så man blir ju lite orolig ;)

[edit]
"Rachael Starr - till there was you" va ju helt jävla galen, så underbart beat :D ungefär sådär såg jag väl ut på dansgolvet när dom körde den ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement