|
Raja-Ram תמונות מהזמיר חמישי האחרון.
|
View this Thread in Original format
| IS-TrancE LoveR |
הנה תמונות של
Raja-Ram
כפי שהוא הופיע בזמיר ביום חמישי האחרון...
לא באיכות הכי טובה כי הם מהפלאפון שלי.
הקלטתי גם 6 דקות מהטראקים שהוא נתן באותו יום אבל אני לא יכול להוריד אותם למחשב משום מה.
אגב היה לו סט מטורף!!!






יש לי איזה 30 תמונות שלו אבל רק אלה יצאו הכי טובים. |
|
|
| Shahar |
לא צריך טרד חדש בשביל זה
יש טרד מסיבות
גם ככה אף אחד מהפורום לא היה שם חוץ ממך אז לא צריך טרד חדש |
|
|
| coby |
בן כמה הסבא הזה כבר
הוא סטלן לגמרה |
|
|
| IS-TrancE LoveR |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא צריך טרד חדש בשביל זה
יש טרד מסיבות
גם ככה אף אחד מהפורום לא היה שם חוץ ממך אז לא צריך טרד חדש |
אתה מוכן להפסיק לקטול כל דיון?!
למי מי אתה חושב את עצמך מנהל הפורום?!
אם אין לך מה להגיב על התמונות על המועדון או על הבן אדם שמצולם אל תגיב זה יעזור לכולנו. |
|
|
| skelz |
זקן זקן.. סבא לא סבא
בפסי טראנס הוא עושה בצפר לכולנו
ראגה ראם.. אמן, בן אדם ואגדה
תודה על התמונות אחינו
שמח שנהנת
אני מקווה שאני אוכל להשתתף ברבולושן
הולך להיות שם רייב מטורף לפי הערכתי |
|
|
| Sm0keMachine |
איזה בור אני. לא ידעתי שהוא היה בארץ בכלל..
היה מעניין לשמוע את הסבא הזה..
איזה כיף להיות נכד של כזה בן אדם אהה?
להגיד לכל החברים שלך שסבא שלך מכניס אותך חינם למסיבות וגם "מסדר לך את הראש" ;) |
|
|
| Meltdown |
| בכמה חודשים האחרונים, ראם מגיע לארץ בתדירות גבוהה מאוד, בערך פעם בחודש או אפילו יותר מכך, זהו דבר טוב כשלעצמו, לאור המוניטין שיש לו |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by IS-TrancE LoveR
יש לי איזה 30 תמונות שלו אבל רק אלה יצאו הכי טובים. |
ואני שואל את עצמי ...בלי להעליב
מה זה האיכות הזאת?
זה במצלמה של פלאפון? |
|
|
| FreaKaZoid |
הלוואי היה לי סבא כזה חמוד
מתי יוצאים לפנסיה הדייג'יים?
:/ |
|
|
| IS-TrancE LoveR |
| quote: | Originally posted by ronsh
ואני שואל את עצמי ...בלי להעליב
מה זה האיכות הזאת?
זה במצלמה של פלאפון? |
כן צילמתי דרך הפלאפון בתיכנון היה לצלם אותו במצלמה דיגיטלית אבל לא נתנו לי להיכנס איתה... |
|
|
| FreaKaZoid |
| ד"א בן כמה הוא בכלל??? |
|
|
|
|