|
Black Dragon @ ETN.FM - ILTA (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by fusi
יותר סיכוי שאתה תחזור (תגיע לראשונה) לאמנזיה ותשמע אותו שם
;) |
עד אמנזיה בשביל בריאן קרוס.. ? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by m0sh
העיקר אמרת שאתה תפתח ת'רד קבוע לתוכנית שלך... |
אלי, תגובתך בנושא |
|
|
| ronsh |
| quote: | Originally posted by Black Dragon
האמת הוא מנגן סגנון יחסית סטנדרטי למי שמנגן טראנס ארופאי.. |
האמת לפי מה השהוא ניגן בתוכנית הוא מנגן מוזיקה כמו כל אירופה
לא היה לו שום דבר מיוחד או בלעדי בסט שלו...
אני בכלל חשבתי שהסט של אלי ראשון ...עד שאלי אמר לי שזה הסט שלו |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by DjChook
אלי, תגובתך בנושא |
אמרתי שזה יהיה התרד המרכזי של התוכנית... אז זה יהיה מה הלחץ :)
אני רק צריך לדבר עם גיל כדי לערוך את הפוסט הראשון.
דבר שני..התוכנית שלי תעשה הפסקה כשאגיע לתוכנית ה50.
אני בחרתי בהפסקה הזו כי יש לי המון על הראש ואני צריך להתחיל ללמוד בקרוב וזה רק תופס לי זמן מיותר..
אבל אני מבטיח שהיא תחזור ובגדול.
עד אז תצפו לשמוע אורחים כגון
Perry Oneil, Dimitri Andreas, Markus Schulz, Mr. Sam, Agnelli & Nelson
ועוד...
זהו לבינתיים. |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by markfeldman
עד אמנזיה בשביל בריאן קרוס.. ? |
יופי תהיה דביל
תבוא בשביל פול ואן דייק , גביראל ודרסדן ועוד הרבה
תתחיל להכנס להאוס |
|
|
| Scorchio |
לא מתלהב ממנו
מנגן קטעים ממוצעים
מיקסים ממוצעים ומטה...
אבל עדיין כבוד שהוא רזידנט באמנזיה... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
יופי תהיה דביל
תבוא בשביל פול ואן דייק , גביראל ודרסדן ועוד הרבה
תתחיל להכנס להאוס |
האוס, לא תודה.
ארמין, מרקוס - הולך ! |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אבל עדיין כבוד שהוא רזידנט באמנזיה... |
הוא לא.
ומארק אתה סתם
close minded
חברים שלי שנסעו איתי לא אהבו בכלל האוס ונהנו ברמות
בוא נגיד שזה לא רק המוזיקה שעושה את המקום לכל כך טוב. |
|
|
| Black Dragon |
| quote: | Originally posted by m0sh
הוא לא.
ומארק אתה סתם
close minded
חברים שלי שנסעו איתי לא אהבו בכלל האוס ונהנו ברמות
בוא נגיד שזה לא רק המוזיקה שעושה את המקום לכל כך טוב. |
הוא כן רזידנט אמנזיה.
תעשה בדיקה באתר שלו |
|
|
| m0sh |
אני לא יודע את מי הוא מנסה לחרטט אבל אני הייתי שם והוא לא הרזידנט של אמנזיה
לאמנזיה יש 3 רזדינטים והם בכלל
Mar T , Oliver , Les Schmitz
וזה יש לי על הזמנות ואתה גם יכול לבדוק באתר. |
|
|
| Black Dragon |
מוש חלאס עם הפוזה של אני בעל המועדון אמנזיה..אז היית שם כמה פעמים אז מה?
אתה יודע שרזידנטים מתחלפים.
עזוב מה אני מתווכח איתך... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by m0sh
הוא לא.
ומארק אתה סתם
close minded
חברים שלי שנסעו איתי לא אהבו בכלל האוס ונהנו ברמות
בוא נגיד שזה לא רק המוזיקה שעושה את המקום לכל כך טוב. |
I KNOW WHAT I LIKE, AND IT'S NOT DEEP HOUSE !!! |
|
|
|
|