return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
Black Dragon @ ETN.FM - ILTA
View this Thread in Original format
THE_BLUE_DRAGON
Black-Dragon present:
ILTA - ISRAEL'S TRANCE ADDICTION #41
On radio - ETN.FM Radio



With guest - Brian Cross




  • ILTA-Show on ETN.FM Radio starts at:
  • 20:00 Israel Time GMT+2.
  • 13:00 EST Time.




ronsh
Cool...
אני מחובר
Black Dragon
אוקי התוכנית מתחילה ב8 כרגיל...
הפעם אני מארח את אחד הדיג'ייז שהגיעו אלינו ארצה,הוא ניגן עם מרקו וי באותו ערב בקו מילניום
אתם מוזמנים לשמוע אותו שוב היום באילטה.
להזכירכם הוא רזידנט המועדון אמנזיה באיביזה והוא מלא חומרים טובים חח
תהנו!

========================== TRACKLISTS ===========================
BRIAN CROSS:
01. Foreign Force - Emotional Breeze (Original Mix)
02. Alt+F4 - Alt+F4 (Original Mix)
03. Cupa - Mass Panic (Concept Mix)
04. Evolve - Safe To Dream (Thrillseekers Mix)
05. Mikka & Juissi - Reginella (Original Mix)
06. En Mass - So Please (Original Mix)
07. Brian Cross vs ORGAN - 4U (Original Mix)
08. Enmass - CQ (Seek You) (Original Mix)


BLACK DRAGON:
01. Andy Moor - Halcyon (Original Mix)
02. Luminary - My World (Hydroid Remix)
03. Motorcycle - Around You (Original Mix)
04. Duende - Amor De Dios (Original Mix)
05. Sophie Sugar - Call Of Tomorrow (Original Mix)
06. Coast 2 Coast - Home (Thrillseekers Remix)
07. Sandra Flyn - Brightness (Nu Nrg Remix)
08. TBA
09. Xetro Feat. Rinat P. - Losing My Mind (Original Mix)

:D
Black Dragon
ILTA #041 DOWNLOAD AVAILABLE NOW!

[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]
markfeldman
בונ'ה מנגן לא רע !!!

מתי הוא מגיע לארץ ?
Black Dragon
הוא היה אמור להגיע החודש לארץ אבל רוני לא חזר אליו אז הוא לא רוצה לעבוד איתם יותר..
אם אני אוכל מתישהו להביא ותו אתם תדעו.

הלינקים עכישו באוויר והתוכנית ניתנת להורדה!
fusi
quote:
Originally posted by markfeldman
בונ'ה מנגן לא רע !!!

מתי הוא מגיע לארץ ?

(יה קישוא הוא היה פה כבר לפני כמה חודשים ב"קו" עם מרקו וייייייייייי (באמנזיה וורלד טור
:happy2:

!אלי תודה על הסטים
:eek:
Shahar


וואלה הוא דומה לרוני הסייבר
fusi
כן קצת. רוני אגב כבר לא סייבר עקב פרישה מוקדמת לטובת קריירת (?) תיקלוט
:thepirate
m0sh
העיקר אמרת שאתה תפתח ת'רד קבוע לתוכנית שלך...

markfeldman
quote:
(יה קישוא הוא היה פה כבר לפני כמה חודשים ב"קו" עם מרקו וייייייייייי (באמנזיה וורלד טור


את זה ידעתי, השאלה היא מתי הוא יחזור שוב ?
fusi
יותר סיכוי שאתה תחזור (תגיע לראשונה) לאמנזיה ותשמע אותו שם
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement