return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Godskitchen Global Gathering 2005 (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag vill också ha presspass :( *gråta*

Ansök :)
Laszlo
hmm...intressant läsning som får mig att tänka om: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=245312

Har inte hört något som helst gnäll vad gäller Dance Valley eller Mysteryland - här är det ju bara bashing från början till slut. Även de som inte upplevt problem eller dålig attityd har andra planer istället, som tex Dance Valley.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
hmm...intressant läsning som får mig att tänka om: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=245312

Har inte hört något som helst gnäll vad gäller Dance Valley eller Mysteryland - här är det ju bara bashing från början till slut. Även de som inte upplevt problem eller dålig attityd har andra planer istället, som tex Dance Valley.

Hmm vad ska man tro efter att man har läst det där... ser fasiken inte bra ut om man ska tro dom som vart där dom senaste åren :wtf:
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hmm vad ska man tro efter att man har läst det där... ser fasiken inte bra ut om man ska tro dom som vart där dom senaste åren :wtf:


håller med, man vill ju inte råka ut för massa skit om man åker dit.

när e dancevalley å mysteryland då? man kanske kan sammåka i bil istället dit ner?
Laszlo
quote:
Originally posted by Vizay
håller med, man vill ju inte råka ut för massa skit om man åker dit.

när e dancevalley å mysteryland då? man kanske kan sammåka i bil istället dit ner?


Dance valley är 5-6 augusti. Veckan efter mao. Har inte träffat speciellt många britter, men av forumen att döma så verkar det helt klart som holländarna är mer avslappnade.
Funfrock
hmm en kompis var där förra året och han verkar bara ha positiva minnen.
fast visst blir man lite tveksam efter att ha läst det där, låter ju typ som någon av dem svenska dräggfestvialerna
mjz
quote:
Originally posted by CJ InterCity
vid första ögonkastet blir jag helt tagen av linan! :wtf: men vid närmare eftertanke... kan man verkligen njuta av varje DJ sett man hör, när det är så otroligt många på en gång? :conf:

fast jao... hade jag råd skulle jagvara först på plats :D



linan brukar va rätt otrolig ju, man hinner med allt bra, visst får man planera, prioritera och springa runt en del, men det är värt det. :)

när det gäller kameror har jag för mig de släppte igenom stillbildskameror men inte videokameror, men kommer inte ihåg riktigt, jag hade bara kameratelefon med mig ändå.

blir nog ingen gg för mig i år, lovat en kompis att vi ska till dance valley och känns absolut inte som jag har råd med båda.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mjz
linan brukar va rätt otrolig ju, man hinner med allt bra, visst får man planera, prioritera och springa runt en del, men det är värt det. :)

när det gäller kameror har jag för mig de släppte igenom stillbildskameror men inte videokameror, men kommer inte ihåg riktigt, jag hade bara kameratelefon med mig ändå.

blir nog ingen gg för mig i år, lovat en kompis att vi ska till dance valley och känns absolut inte som jag har råd med båda.

Om man ser till hur tråden har artat sig här mot slutet... hur ser du på hela den frågan du som vart där förra året ?
mjz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om man ser till hur tråden har artat sig här mot slutet... hur ser du på hela den frågan du som vart där förra året ?


Jag hade gärna åkt tillbaks i år, det var en väldigt skön upplevelse från början till slut får jag säga, fick iofs lifta tillbaks till tågstationen i ett trehjuligt fordon med en halvhippie som hade sin sovande flickvän (hoppas jag) i baksätet för att jag inte hade de 2 pund på mig som bussen kostade när allt var slut. :D
Men inte för att jag blev rånad utan för att jag hade satt in aldeles lagom med pengar på mitt betalkort för att inte slösa bort för mycket pengar. långa köer till bankomaterna, så kontanter är inte helt fel att ha med sig

hur som helst var stämningen väldigt bra där, ljudet var lite knackigt i vissa tält i början men blev absolut bättre mot slutet tyckte jag, inget man märkte av då. alla jag träffade var trevliga och hade kul,(kände igen svenskarna på öronpluggarna som vanligt).
Visst, det är inte alls intimt som på en liten klubb, men det väntar man sig inte heller vid festivalliknande evenemang, det är lite show istället.

såg en kille som krängde piller vid polysexual-tältet, och hittade en påse med väldigt e-liknande piller som vi plocka upp och slängde i närmsta papperskorg. märkte aldrig av någon hotfull stämning eller några bråkmakare, men efter skymningen höll jag iofs till mest i gk-tältet.
Andreas.H
Frågan är om man ska basera sitt val på en åsikt av så få av dom som var där? Det är klart att man kan råka ut för rötägg om man samlar 40 000 människor på ett och samma ställe? Personligen har jag bara hört positiva saker från de jag känner som var där förra året.

När jag var på GCSSS förra året hörde jag samma sak efteråt. "Bara drägg, massa slagsmål överallt" Själv såg jag inget av det. Tvärtom, det var en av de fetaste upplevelserna någonsin.


Anywaaay. Jag åker till Global iår.

Vizay
känns som att andreas har väldigt rätt i det du säger, klart det blir skit när man samlar så många. Kolla på hultsfred, e massa skit där också men de flesta är nöjda när dom drar därifrån ändå :)

känns som det är lite övervikt för global gathering ändå för min del så de som tänkte resa dit kan räkna med mig iaf :)

skriv gärna in ni som bestämt er så det blir klart å tydligt vilka som _ska_ med helt säkert :)
Funfrock
jag ska fortfarande dit
mig skrämmer ingen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement