return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חדש + תוכנות למיקסוסים...
View this Thread in Original format
Dj-L@g0la5
שלום לכל הפורום היקר הזה.. :D
אני עידו שורץ ואני בן 18...

לא אני עדיין לא בצבא אבל זה גם לא יהיה בקרוב מפני שאני ממשיך ללמוד יג' וכנראה גם יד' באורט סינגלובסקי..

אני משחק כדור-עף, ממקסס ומשתמש רבות במחשב...

מקווה להשתלב :D

התוכנות שאני ממליץ עליהן כדי למקסס הן:

Traktor DJ Studio
ACID Pro 5.0
Vitual Dj
AtomixMP3

וכמו שציינתי אני מקווה להשתלב..
שלכם Dj L@g0la5
Sm0keMachine
ברוכים הבאים עידו
אני ירון, אחד מזקני הפורום..

באסה לך שאתה לא מתגייס וגומר עם זה כמה שיותר מהר;)
אבל חפיף אולי תעשה בשכל ותצא מהצבא עוד שנתיים:D

בכל מקרה - בקשר לתוכנות שהמלצת..
אני מעדיף את הדבר האמיתי:)
Dj-L@g0la5
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ברוכים הבאים עידו
אני ירון, אחד מזקני הפורום..

באסה לך שאתה לא מתגייס וגומר עם זה כמה שיותר מהר;)
אבל חפיף אולי תעשה בשכל ותצא מהצבא עוד שנתיים:D

בכל מקרה - בקשר לתוכנות שהמלצת..
אני מעדיף את הדבר האמיתי:)

אני ממשיך ללמוד ולא גומר עם זה בגלל שחיל האוויר מממן לי 80% מהלימודים...
דבר שני אם היה לי כסף ברור שהייתי תשתמש בדבר האמיתי ;).. זה הרבה יותר כיף..
FreaKaZoid
ברוך הבא ובהצלחה

שתיהיה צעיר לנצח


עריכה: אל תתייחס לנאמר בהודעה זו היא נכתבה בשעת דמדומים
ד"א קוראים לי רע
Sniper
ברוך הבא איש:]
אני אלעד

תהנה
skelz
ברוך הבא

אני דודו :D

וירון אתה חופשי זקן :)
TTman
וואלה שיהיה בכיף

תהנה ותעשה חיים

אגב, אני גל גם כן אחד הזקנים פה
;) :D
Rising
ברוך הבא לפורום ! אני אורן :)

שאלה.. למה צריך יותר מתוכנת מיקסוס אחת שזה מגיע למחשב..?
KrazyDJs
אני אליאור...ואתה ברוך הבא :D
ronsh
ברוך הבא אני רון...

אני מבין מדבריך..שאתה הולך להיות יג' יד' ואחר כך בחיל האוויר?!?

תבדוק טוב טוב אם זאת לא טעות חייך...שירות שחור

Huge-A
ברוכים הבאים ..
אני אדיר ממחלקת חצילים בע"מ
כל בעיה של ירקות חו"ל מסיבות דיסקו שמיסקו תפנה אליי .
לגבי איביזה זה כבר fusion :D

עוד 4 למנייאק חוזרים בשנייה !!!!!!
Dj-L@g0la5
quote:
Originally posted by Rising
ברוך הבא לפורום ! אני אורן :)

שאלה.. למה צריך יותר מתוכנת מיקסוס אחת שזה מגיע למחשב..?

זה לא שאני משתמש הכל התוכנות אלא השתמשתי בהן (כל פעם אחת) וראיתי איך הן...
עכשיו אני משתמש רק ב-traktor DJ Studio...
תוכנה פצצה:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement