|
חדש + תוכנות למיקסוסים...
|
View this Thread in Original format
| Dj-L@g0la5 |
שלום לכל הפורום היקר הזה.. :D
אני עידו שורץ ואני בן 18...
לא אני עדיין לא בצבא אבל זה גם לא יהיה בקרוב מפני שאני ממשיך ללמוד יג' וכנראה גם יד' באורט סינגלובסקי..
אני משחק כדור-עף, ממקסס ומשתמש רבות במחשב...
מקווה להשתלב :D
התוכנות שאני ממליץ עליהן כדי למקסס הן:
Traktor DJ Studio
ACID Pro 5.0
Vitual Dj
AtomixMP3
וכמו שציינתי אני מקווה להשתלב..
שלכם Dj L@g0la5 |
|
|
| Sm0keMachine |
ברוכים הבאים עידו
אני ירון, אחד מזקני הפורום..
באסה לך שאתה לא מתגייס וגומר עם זה כמה שיותר מהר;)
אבל חפיף אולי תעשה בשכל ותצא מהצבא עוד שנתיים:D
בכל מקרה - בקשר לתוכנות שהמלצת..
אני מעדיף את הדבר האמיתי:) |
|
|
| Dj-L@g0la5 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ברוכים הבאים עידו
אני ירון, אחד מזקני הפורום..
באסה לך שאתה לא מתגייס וגומר עם זה כמה שיותר מהר;)
אבל חפיף אולי תעשה בשכל ותצא מהצבא עוד שנתיים:D
בכל מקרה - בקשר לתוכנות שהמלצת..
אני מעדיף את הדבר האמיתי:) |
אני ממשיך ללמוד ולא גומר עם זה בגלל שחיל האוויר מממן לי 80% מהלימודים...
דבר שני אם היה לי כסף ברור שהייתי תשתמש בדבר האמיתי ;).. זה הרבה יותר כיף.. |
|
|
| FreaKaZoid |
ברוך הבא ובהצלחה
שתיהיה צעיר לנצח
עריכה: אל תתייחס לנאמר בהודעה זו היא נכתבה בשעת דמדומים
ד"א קוראים לי רע |
|
|
| Sniper |
ברוך הבא איש:]
אני אלעד
תהנה |
|
|
| skelz |
ברוך הבא
אני דודו :D
וירון אתה חופשי זקן :) |
|
|
| TTman |
וואלה שיהיה בכיף
תהנה ותעשה חיים
אגב, אני גל גם כן אחד הזקנים פה
;) :D |
|
|
| Rising |
ברוך הבא לפורום ! אני אורן :)
שאלה.. למה צריך יותר מתוכנת מיקסוס אחת שזה מגיע למחשב..? |
|
|
| KrazyDJs |
| אני אליאור...ואתה ברוך הבא :D |
|
|
| ronsh |
ברוך הבא אני רון...
אני מבין מדבריך..שאתה הולך להיות יג' יד' ואחר כך בחיל האוויר?!?
תבדוק טוב טוב אם זאת לא טעות חייך...שירות שחור |
|
|
| Huge-A |
ברוכים הבאים ..
אני אדיר ממחלקת חצילים בע"מ
כל בעיה של ירקות חו"ל מסיבות דיסקו שמיסקו תפנה אליי .
לגבי איביזה זה כבר fusion :D
עוד 4 למנייאק חוזרים בשנייה !!!!!! |
|
|
| Dj-L@g0la5 |
| quote: | Originally posted by Rising
ברוך הבא לפורום ! אני אורן :)
שאלה.. למה צריך יותר מתוכנת מיקסוס אחת שזה מגיע למחשב..? |
זה לא שאני משתמש הכל התוכנות אלא השתמשתי בהן (כל פעם אחת) וראיתי איך הן...
עכשיו אני משתמש רק ב-traktor DJ Studio...
תוכנה פצצה:D |
|
|
|
|