return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 
Skal du på Rockefeller 16mai?
View this Thread in Original format
Guilty
Vel, det kommer til å ta av... Gleder meg:)
Sand Leaper
http://www.tranceaddict.com/forums/...12&pagenumber=4
verminator
æsj tiesto

:o :o
djchem
fikk ikke ordnet noen billett :P nå er det visst utsolgt..

tror gutta bak arrangementet holder igjen ganske hardt også så.. tviler på at det blir tijs på meg den 16. :(
moore
Tror en kamerat årna billett til meg og han.. Så vi får se;)
Dj Adriz
Skulle så alt for gjerne vært der men mangler nok noen år før jeg kommer inn....f***......
dj_alfi
kanskje... har ikke bestemt meg enda...
nordboh
men nå er det lite billetter igjen, er jo en sjanse siden det selges billetter i døra, men de rives sikkert kjapt bort.
Ariah
hun som sitter ved siden av meg i klassen jobber på Rockefeller. Jeg drar hvis hun kan ordne billetter til meg :)
DJ AL-X
Blir nok Hausmania på meg denne kvelden ;)

KrissO
quote:
Originally posted by Ariah
hun som sitter ved siden av meg i klassen jobber på Rockefeller. Jeg drar hvis hun kan ordne billetter til meg :)


Si ifra om hun kan ordne enda en a ? ;)
Har jo mista min så, err.
danielsebastian
Gikk ikke an å pese på Billettservice siden du mista din, KrissO? :conf:

Tenk om du ikke får ordna billett da! :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement