|
Skal du på Rockefeller 16mai?
|
View this Thread in Original format
| Guilty |
| Vel, det kommer til å ta av... Gleder meg:) |
|
|
| verminator |
æsj tiesto
:o :o |
|
|
| djchem |
fikk ikke ordnet noen billett :P nå er det visst utsolgt..
tror gutta bak arrangementet holder igjen ganske hardt også så.. tviler på at det blir tijs på meg den 16. :( |
|
|
| moore |
| Tror en kamerat årna billett til meg og han.. Så vi får se;) |
|
|
| Dj Adriz |
| Skulle så alt for gjerne vært der men mangler nok noen år før jeg kommer inn....f***...... |
|
|
| dj_alfi |
| kanskje... har ikke bestemt meg enda... |
|
|
| nordboh |
| men nå er det lite billetter igjen, er jo en sjanse siden det selges billetter i døra, men de rives sikkert kjapt bort. |
|
|
| Ariah |
| hun som sitter ved siden av meg i klassen jobber på Rockefeller. Jeg drar hvis hun kan ordne billetter til meg :) |
|
|
| DJ AL-X |
| Blir nok Hausmania på meg denne kvelden ;) |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by Ariah
hun som sitter ved siden av meg i klassen jobber på Rockefeller. Jeg drar hvis hun kan ordne billetter til meg :) |
Si ifra om hun kan ordne enda en a ? ;)
Har jo mista min så, err. |
|
|
| danielsebastian |
Gikk ikke an å pese på Billettservice siden du mista din, KrissO? :conf:
Tenk om du ikke får ordna billett da! :nervous: |
|
|
|
|