|
Skal du på Rockefeller 16mai? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| djchem |
Da ble det tijs på ekstase-boys også.
Gleder meg som en unge, nesten dømt til å bli en sinnsyk kveld.
Et fullspekket rockefeller (1000+ mennesker) med heftig PA, rocka lysrigg og dansegulvrettet elektronisk musikk er noe av det diggeste man kan finne i Oslo.
Tar evt turen til Hausmania etter tiesto partiet hvis danseføttene tillater det. Får se hvor gira vi er på nach :D
Elsker å se hypefaktoren på det arranmentet her, må kanskje 6 år tilbake til sist gang noe tilsvarende skjedde.. Lenge siden jeg har hatt følelsen av at "the place to be" er et elektronisk klubbevent. |
|
|
| Kimito |
Enig i det du slenger ut der Chem, absolutt!
vi får se om Oslo klarer å fortsette med slikt etter dette.
Mer info om Rush skal etter planen slippes 17 eller 18 mai, så det er ingen grunn til å hvile alt for lenge etter dette.
:D |
|
|
| euphoria_ibiza |
Beste tiden var klart i 99-00
blachole party på mars ...misja.dazzle.lars holte..tiesto..stigma
isos 1 party..på mars..tiesto..dazzle..
hardtrancemania 3 ..på betong ..frank kunne..stigma
hyperstate 5[99] tiesto..ferry corsten..binary finary..jean
ellers vil jeg si sub city parties var ok også ..
sub city berlin ...jan driver...pvd...
sub city amsterdam ---tiesto..nicka..lars holte
........
håper nok engang på et gigantisk party! |
|
|
| moore |
| Bare omgtijs som spiller ikveld? Eller har han en dj som varmer opp litt først? |
|
|
| KrissO |
| Montana spiller fra 22:00 tror jeg. Jamie skal vel også spille før det igjen ? |
|
|
| moore |
| Ai ai! Var en konge kveld igår! God, men spesiell stemning over stedet. Hyggelig å hilse på andre norske TA'er og andre kjentfolk;) |
|
|
| KrissO |
Yes, det var helt sinnsykt! =) Kult å hilse på deg moore :D
Tracklist thread her. |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by KrissO
Yes, det var helt sinnsykt! =) Kult å hilse på deg moore :D
|
Var fett å møte deg og itwt og :D Vi får møtes til senere anledninger og da ;) Kanskje få tatt å miksa det settet vi har pratet om en stund :P |
|
|
| Sjodalf |
yeah! -detta eide værre! en forykende kveld!! :crazy: :crazy:
and ye, kult å møte folka! :D |
|
|
| Tufan |
| det var møkka bra. Driiiiit fett. Jeg så ingen av dere TA geek er. kunne ikke dere gått med T-skjørter eller noe så hadde jeg vist når jeg skulle peke å le:stongue: |
|
|
| moore |
| quote: | Originally posted by Tufan
kunne ikke dere gått med T-skjørter eller noe så hadde jeg vist når jeg skulle peke å le:stongue: |
Hadde på meg T-skjorte jeg da :D |
|
|
|
|