return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 
Skal du på Rockefeller 16mai? (pg. 2)
View this Thread in Original format
djchem
Da ble det tijs på ekstase-boys også.

Gleder meg som en unge, nesten dømt til å bli en sinnsyk kveld.

Et fullspekket rockefeller (1000+ mennesker) med heftig PA, rocka lysrigg og dansegulvrettet elektronisk musikk er noe av det diggeste man kan finne i Oslo.


Tar evt turen til Hausmania etter tiesto partiet hvis danseføttene tillater det. Får se hvor gira vi er på nach :D

Elsker å se hypefaktoren på det arranmentet her, må kanskje 6 år tilbake til sist gang noe tilsvarende skjedde.. Lenge siden jeg har hatt følelsen av at "the place to be" er et elektronisk klubbevent.
Kimito
Enig i det du slenger ut der Chem, absolutt!

vi får se om Oslo klarer å fortsette med slikt etter dette.

Mer info om Rush skal etter planen slippes 17 eller 18 mai, så det er ingen grunn til å hvile alt for lenge etter dette.

:D
euphoria_ibiza
Beste tiden var klart i 99-00

blachole party på mars ...misja.dazzle.lars holte..tiesto..stigma

isos 1 party..på mars..tiesto..dazzle..

hardtrancemania 3 ..på betong ..frank kunne..stigma

hyperstate 5[99] tiesto..ferry corsten..binary finary..jean

ellers vil jeg si sub city parties var ok også ..

sub city berlin ...jan driver...pvd...

sub city amsterdam ---tiesto..nicka..lars holte

........

håper nok engang på et gigantisk party!
moore
Bare omgtijs som spiller ikveld? Eller har han en dj som varmer opp litt først?
KrissO
Montana spiller fra 22:00 tror jeg. Jamie skal vel også spille før det igjen ?
moore
Ai ai! Var en konge kveld igår! God, men spesiell stemning over stedet. Hyggelig å hilse på andre norske TA'er og andre kjentfolk;)
KrissO
Yes, det var helt sinnsykt! =) Kult å hilse på deg moore :D

Tracklist thread her.
moore
quote:
Originally posted by KrissO
Yes, det var helt sinnsykt! =) Kult å hilse på deg moore :D


Var fett å møte deg og itwt og :D Vi får møtes til senere anledninger og da ;) Kanskje få tatt å miksa det settet vi har pratet om en stund :P
Sjodalf
yeah! -detta eide værre! en forykende kveld!! :crazy: :crazy:

and ye, kult å møte folka! :D
Tufan
det var møkka bra. Driiiiit fett. Jeg så ingen av dere TA geek er. kunne ikke dere gått med T-skjørter eller noe så hadde jeg vist når jeg skulle peke å le:stongue:

moore
quote:
Originally posted by Tufan
kunne ikke dere gått med T-skjørter eller noe så hadde jeg vist når jeg skulle peke å le:stongue:


Hadde på meg T-skjorte jeg da :D
KrissO
http://angelus.servepics.com =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement