|
Wat is je grootste droom??? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Ja ik probeer het forum een beetje gezellig te houden, nou kom maar op met jullie diepste verlangens! :D |
GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD GELD
Want geld maakt heel vaak wél gelukkig:D:D:D |
|
|
| Flippe |
Idd ja, geld maakt wel gelukkig!
ze zeggen wle van niet, maar zonder geld kan je nix, wordt je volgens mij ook niet echt gelukkig van! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Het lijkt mij wel wat om een eigen discotheek/bar/dancing te hebben. Kun je in elk geval ervoor zorgen dat je niet zon kI_Itte eind hoeft te reizen om een fatsoenlijke DJ te horen draaien :p . En dan gewoon zorgen dat daar ELKE week een grote naam staat (pak de DJ top 100 erbij en ga gewoon strepen met de namen die er al geweest zijn..):D . Dit levert dan weer flink poet op, waarvan ik dan de rest van mun dromen kan laten uitkomen:D :D (reizen, rallietje sjeesen, stuff like that)(grls komen dan ook vanzelf:D ).
greetz kolkiewolkie |
Goh....lijkt mij ook wel wat:
1. eigen discotheek/bar/dancing
2. Rallie rijden
3. gezond gelukkig....dat soort stuff
4. beetje veel poen zou ook niet verkeerd zijn
enneh....de vriendin heb ik al!:) :D
Greetz RubDub |
|
|
| HiGH_NrG |
Oke...here we go:
1. Chick ala Nikita of Laetitia Casta :)
2. Dikke boomcar :D
3. $$$$$$$$$$$$$$$$ :D :D
4. Gezond en lang leven :) :)
5. pffff:rolleyes: |
|
|
| -=WVG=- |
FC Den Bosch Europees voetbal (dat blijft altijd een droom...) :p
Neu, ik weet niet veel meer dan gelukkig, gezond blah blah |
|
|
| mido |
Mijn grootste droom die weet ik wel! :p :p
En jullie ook als jullie een beetje nadenken!
In eerste instantie wil ik heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel platen uit gaan brengen.
Dan wil ik met een jaar of 2 samen met Ricardo naar Barcelona Spanje verhuizen en daar een CD winkel openen.
En als dat loopt wil ik daar een grote club openen.
:):)
Als ik er aan denk dan word al super vrolijk!
hehe
Maarja dit is een 100 jaren plan! Maar ooit is het zover! (hoop ik) |
|
|
| Miss Proximus |
| Mexicaans/ Spaans Restaurantje openen ergens (buitenland hoop ik), gelukkig worden (ben ik nog niet nee), geld verdienen enzo...elke dag een nieuw piece of ass :D of gewoon trouwen met de ware |
|
|
| John |
Net als iedereen mooie vriendin, gelukkig, gezond, heel veel geld, mooie auto, veel trance feesten bezoeke =)))
zelf relaxte trance producties maken lijkt me trouwens ook wel wat :D
of voor 20.000 draaien op innercity.... naja ik ga maar es naar bed dromen over al dit moois.......
g'night iedereen =) |
|
|
| Boss |
Zoals de meeste hier......... gewoon stinkend rijk worden..... en dat dan bijv door het winnen van staatsloterij ofzow..... :D
en als dat niet lukt, probeer ik 't wel bij elkaar te verdienen (tussen m'n 25ste en 40ste dan, zodat ik daarvoor en daarna alles kan doen wat ik leuk vind)
en als je geld zat hebt, komt de rest waar iedereen 't over heeft vanzelf wel he.... :cool: |
|
|
| Gurian |
Natuurlijk veel geld en een lekkere vriending enz.
Ma als we toch over Den Bosch en Europees voetbal gaan praten dan
wil ik graag dat Go Ahead Eagles in de eredivisie komt te
voetballen. :D
Ma als ik veel geld hep kan ik natuurlijk ook die club opkopen en
goede spelers kopen. |
|
|
| John |
hmmm, doe dan voor mij nog maar Dordrecht 90 Champions League =D
et lijkt nu alleen wel een beetje et sportforum hiero hehe
mzzlss |
|
|
| LightForce |
Hmm grootste droom......
Hmm grootste droom een Ferrari hebben. Keep on Dreaming voorlopig ;) verdien nou niet echt miljoenen per jaar :) laat staan dat ik aan de 360.000 kom per jaar :) |
|
|
|
|