|
Wat is je grootste droom??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
| IK zou wel zo veel willen, t belangrijkste is toch wel gwlukkig zijn.. Als je gelukkig bent komt de rest vanzelf.. tenminste dat hopen we :) |
|
|
| raoel |
Mijn aller grrotste droom was ne is het natuurlijk nog steeds: profvoetballer worden bij PSV. Basisspeler centraal op het middenveld.
Maar dan moet ik eerst worden getroffen door een bliksem die mij beter gaat laten voetballen, en dat moet ik ook maar us zien te overleven.
Reele wens:
Natuurlijk zoals iedereen gelukkig en gezond blijven
Veel feesten
meisje van mun dromen ontmoeten
Die heb ik overigens al gevonden, zei mij alleen nog nie :D
en idd geld is ook belangrijk, rijk worden??? Wat is rijk zijn???
ik wil bij voorkeur iig wel heel wa geld hebben.
Mun studie afronden en een goede baan vinden |
|
|
| TimeportE |
nou eff met het serieuze door te gaan:
- gelukkig zijn (is belangrijk :)!! )
-genoeg geld hebben
-van dat geld een aantal vette tt's en mixer kopen
-een talent te hebben voor het mixen
-een grote dj worden
-een lekker en aardig etc etc vrouwtje ontmoeten
-ondertussen wel weer mijn (toekomende :D) studie afmaken (zonder te veel zorgen)
-verder gewoon veel lol hebben in mijn leven en gelukkig zijn etc etc... bla bla bla |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Mexicaans/ Spaans Restaurantje openen ergens (buitenland hoop ik), gelukkig worden (ben ik nog niet nee), geld verdienen enzo...elke dag een nieuw piece of ass :D of gewoon trouwen met de ware |
Jij ..jij...jij BEEST! :)
Net zoiets als roomservice, maar dan kerels ipv food. |
|
|
| SnuggLe |
Mijn droom....dat ik ouder dan 50 jaar wordt in ieder geval. Zit in de familie dat dat niet zo is... Maar verder dat ik gewoon mijn leven kan leven zoals ik dat zelf wil; financieel onafhankelijk, een goede baan & ook wat doekoe daarbij.
Niet echt een aparte droom ofzo... just the usual things.
Kzou niet weten hoe ik het heb over 10 - 15 jaar, jullie wel???
Erg he, als je denkt aan huisje, boompje, beestje....
Levuh gaat veels te snel. Gewoon schijt aan iedereen hebben en je eigen dingetje doen. de rest, je weet zelf wat het beste voor je is. Live fast, die young & leave a beautifull body... Dat zou mijn lijfspreuk zijn. Of iets van "geniet van het leven, het duurt maar even". Er gebeuren veels te veel verrotte dingen, en veels te veel mensen sterven te vroeg....
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij ..jij...jij BEEST! :)
Net zoiets als roomservice, maar dan kerels ipv food. |

wat een idee!!!!!! BOOMING business :) |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus

wat een idee!!!!!! BOOMING business :) |
das idd BOOMING Business, das dan meteen mijn droom om zo'n kerel te worden ;) :p ;) |
|
|
| Little Theseus |
brr, mij niet gezien zeg!
Het huis waarnaast ik woon is een hoerenhuis met alleen maar giggolo's (mannelijke hoeren dus), en als je ziet wat voor lelijke, uitgezakte, smerige, ranzige, vettige enz. enz. vrouwen daar heen gaan, dat als Miss P. daar ook zou komen, de giggolo in kwestie spontaan ontslag zou nemen!! J/K P! LY! |
|
|
| kolkiewolkie |
Heeft nou op miss P na niemand es een ultieme droom
want dat oud worden en gezond blijven: blabla (hoop ik ook wel hoor) maar ik hou me toch wel met andere dingen bezig dan zulks een SAAIE gedachten (oud worden, brrr, nog niet aan denken)
niemand iets zo van: voor mijn zeg 40ste wil ik dit, dit, dit en dat bereikt hebben en zus en zo gedaan hebben??
of zijn jullie allemaal zo realistisch om in te zien dat je dat toch niet haalt
greetz kolkiewolkie |
|
|
| joesterizor |
| prime-time set op mainstage @ creamfields :) :cool: |
|
|
| Dj Lex |
| Ok mijn droom is te slagen in het leven. Een goede baan, mooie vriendin of gewoon iemand die van me houdt lol. Als je het maar blijft geloven lukt het vanzelf (hopelijk) |
|
|
| basvh |
Sommige mensen hebben hier hebben de droom om een eigen uitgaansgelegenheid te hebben, mij lijkt dat ook wel wat.
Heb ook al een master locatie, ik zal jullie verklapen waar maar niet doorvertelen he. tis in heusden een oude scheepswerf, super hoog gebouw, mooi vierkant kunnen zo 5000 man echt vet. Beetje isoleren hoeft niet te veel want ligt toch afgelegen. en een phazon soundssystem erin klaar is kees
maar gezond,gelukkig worden lijkt mij ook wel wat |
|
|
|
|