return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
פגישת מחזור (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ariels
כמו שציינתי סופ"ש הכי טוב בגלל העובדה הנ"ל מוצ"ש- פחות מדי זמן
שישי - יותר מדי מסיבות
וזה למה לפי דעתי יום חמישי בערב הכי להיט
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
נשמע סבבה של רעיון...
:)
אבל זה יהיה בעיה מבחינת מי יכול מתי...
זה יעשה בעיות...
אבל אני בעד...


Me 2!!

:)
Dj Black
אני לא יוכל לבוא מסיבות שרק כמה ממכם יודעים עליה
:sadgreen:
MoSH_MaN
נראה לי יום שבת

כי חמישי-----לימודים למחרת
yonih
נו, אז מה קבענו?
Ariels
מוצ"ש יוצר בעיות
מעט מדי זמן מצאת שבת לקווים האחרונים
חוץ מזה קר
הכי טוב לפי דעתי
יום שישי בצהריים
luckystrike
מתאים לי שישי בצהריים
יובל - לא תהיה לך בעיה להגיע אתה גר דיי רחוק מהכל


ואריה - למה אתה לא יכול להגיע?

בעסה שאין לנו פה בנות...
Gil Shwarts
אני יהיה בת"א יום חמישי... אני וחבר שלי הולכים לקרוע ת'מועדונים שם אז אם יש משהו יום חמישי תודיעו לי
Ariels
יום שישי בצהריים.
שבת נכנסת ב 5 וחצי בערך
הכי רחוק נראה גרים 3 שעות נסיעה בואטובוס.
(נניח טבריה זה שעה וחצי ברכבת לחיפה ומשם עוד שעה וחצי באוטובוס ואם אני לא טועה אז גיל הוא הכי רחוק (ב"ש) ומשם באוטובוס ב 370 לוקח איזה שעה וחצי, תקנו אותי אם אני טועה
אז חמש וחצי פחות 3 שעות זה 2 וחצי פחות נניח שעה שעה וחצי מפגש זה 12 וחצי או אחד

עכשיו עזריאלי הכי טוב כי כל הקווים של מרכז כמעט עוברים שם וגם יש רכבות לב"ש וחיפה.
אז נניח יום שישי 12 וחצי בעזריאלי איפה זו השאלה

(זו ההצעה שלי אם יש לכם הסתייגויות תרשמו)
Izzy
guys let me solve the "when" issue for you

pick out some dates in the future that people said they want... put them all into the poll thing and the one with the highest votes is the night of the meet-up, eh?

luckystrike
המממ - יום שישי מתאים אבל קצת מוקדם 12 וחצי
אולי ככה שתיים ?
ועוד משהוא - נראה לי נארגן הסעות לשם - להרבה יש רישיונות
ואני חושב שעדיף מקום אחר לא עזריאלי


איפה
ALONZO , TRANCE MAN , RIPCURL ???
Ariels
לאקי שמתח משאל בנושא
אתה גר ברעננה לא ?? אם יש לך מקום אני יכול לבוא איתך
חפיף
קיצור חשבתי על עזריאלי בגלל הקרבה לרכבת למרות שתמיד אפשר לשבת בקומה ה6 של התחנה המרכזית בת"א ולצחוק על המוכרים בחנויות

הייתי שם לפני כמה ימים אז איזה מוכר רצה למכור לי דיסקים הוא שאל אותי
איזה מוזיקה אני אוהב אז אמרתי לו לא שהוא הכי הבין מה טראנס פרוגרסיב
לא שאינ בדיור מבין אבל קיצור הוא הביא לי דיסקים עם דברים ענתיקות אז עשיתי לו פרצוף מוזר והוא שאל אותי מה
???
אז שאלית אותו אם יש לו את
iio - rapture (armin van buuren remix)
(סתם בשביל לגרום לו להתפלצן במקום)
הייתם צריכים לראות את ההבעה על הפרצוף שלו
:D :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement