|
פגישת מחזור (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| אני מסיים ב12 ביום שישי ככה שאין לי בעיה לבוא כי השבוע מכבי הרצליה משחקים בחוץ וגם אני לא חשק ללכת לאימון ריצה |
|
|
| yonih |
נו, אז מה קבענו?
אני יכול יום חמישי הזה.
אין לי רכב אז אני לא יודע איך אנייגיע לשם.
איפה זה בסוף יהיה ומתי ?
תחליטו כבר!!!
אני כבר ללכת.
ואם אני בא עם חברים שלי זה בסדר? |
|
|
| Ariels |
אני אומר
יום שישי ב13:00
פעם ראשונה, פעם שניה
...
אבל איפה
??? |
|
|
| s0undw4v3 |
Ariels: יש מצב שהיית מנוי ל-
Anastasia BBS ?
:D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Ariels
לאקי שמתח משאל בנושא
אתה גר ברעננה לא ?? אם יש לך מקום אני יכול לבוא איתך
חפיף
|
אין בעיה אחי...
אני לא יכול בשישי ...
אפשר אולי במוצאי שבת כמו שמוש אמר
איפה הכי נוח לכם ?
אפשר ב"שבעת הכוכבים" או משהוא כזה...
יש רעיונות ? |
|
|
| MoSH_MaN |
| כן בשבעת הכוכבים זה טוב מאד :P |
|
|
| DJ-Energy |
אנשים..
יש לי בעיה
אני קטן מדי לנהוג!!.. ויהיה לי קשה להגיע כי אתם דיי רוחקים.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
אנשים..
יש לי בעיה
אני קטן מדי לנהוג!!.. ויהיה לי קשה להגיע כי אתם דיי רוחקים.. |
אפשר להיפגש באמצע אולי ...
המממ - לאן יש אוטובוס שמביא אותך קרוב יחסית למרכז ?
מקסימום אני ייסע עם מישהוא להביא אותך |
|
|
| Dj-2TaLL |
ברויטמן(ripcurl)
עדיין פה רק כותב פחות...
:)
תקופה של לחץ זו שעכשיו נכנסנו אליה נותנת פחות זמן לדברים היותר חשובים...
:confused: :eyes: :rolleyes: :p ;) :cool: :D :D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
ברויטמן(ripcurl)
עדיין פה רק כותב פחות...
|
לא ראיתי אותו פוסט שלו כבר שנים
... |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
Ariels: יש מצב שהיית מנוי ל-
Anastasia BBS ?
:D |
שלילי בזנטי ביותר |
|
|
| Ariels |
נו אנשים לא הייתי פה יומיים ועדיין לא הצלחתם לקבוע מתי
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
|
|