return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
פגישת מחזור (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אני מסיים ב12 ביום שישי ככה שאין לי בעיה לבוא כי השבוע מכבי הרצליה משחקים בחוץ וגם אני לא חשק ללכת לאימון ריצה
yonih
נו, אז מה קבענו?
אני יכול יום חמישי הזה.
אין לי רכב אז אני לא יודע איך אנייגיע לשם.
איפה זה בסוף יהיה ומתי ?
תחליטו כבר!!!
אני כבר ללכת.
ואם אני בא עם חברים שלי זה בסדר?
Ariels
אני אומר
יום שישי ב13:00
פעם ראשונה, פעם שניה
...


אבל איפה
???
s0undw4v3
Ariels: יש מצב שהיית מנוי ל-
Anastasia BBS ?
:D
luckystrike
quote:
Originally posted by Ariels
לאקי שמתח משאל בנושא
אתה גר ברעננה לא ?? אם יש לך מקום אני יכול לבוא איתך
חפיף


אין בעיה אחי...

אני לא יכול בשישי ...
אפשר אולי במוצאי שבת כמו שמוש אמר

איפה הכי נוח לכם ?
אפשר ב"שבעת הכוכבים" או משהוא כזה...

יש רעיונות ?
MoSH_MaN
כן בשבעת הכוכבים זה טוב מאד :P
DJ-Energy
אנשים..
יש לי בעיה
אני קטן מדי לנהוג!!.. ויהיה לי קשה להגיע כי אתם דיי רוחקים..
luckystrike
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אנשים..
יש לי בעיה
אני קטן מדי לנהוג!!.. ויהיה לי קשה להגיע כי אתם דיי רוחקים..


אפשר להיפגש באמצע אולי ...
המממ - לאן יש אוטובוס שמביא אותך קרוב יחסית למרכז ?
מקסימום אני ייסע עם מישהוא להביא אותך
Dj-2TaLL
ברויטמן(ripcurl)
עדיין פה רק כותב פחות...
:)
תקופה של לחץ זו שעכשיו נכנסנו אליה נותנת פחות זמן לדברים היותר חשובים...
:confused: :eyes: :rolleyes: :p ;) :cool: :D :D :D
luckystrike
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ברויטמן(ripcurl)
עדיין פה רק כותב פחות...


לא ראיתי אותו פוסט שלו כבר שנים
...

Ariels
quote:
Originally posted by s0undw4v3
Ariels: יש מצב שהיית מנוי ל-
Anastasia BBS ?
:D


שלילי בזנטי ביותר
Ariels
נו אנשים לא הייתי פה יומיים ועדיין לא הצלחתם לקבוע מתי
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement