|
[05-05-2005] Tiesto & Alanis Morissette - Dauwpop, Hellendoorn
|
View this Thread in Original format
| jp |

Niemand minder dan ‘The no.1 DJ in the World’ Tiësto zal Dauwpop dit jaar afsluiten! Alles zal uit de kast worden getrokken qua geluid, licht en visuals om dit optreden legendarisch te laten worden. Naast Alanis Morissette is Tiësto de 2e absolute topact voor deze editie van Dauwpop.
Verder staan op drie podia zullen meer dan 20 acts geprogrammeerd. Zoals je van Dauwpop gewend bent zijn al deze acts weer zeer divers.
terrein open: 08.30 uur
einde circa 21.00 uur
€ 38 voorverkoop
http://www.dauwpop.nl/
BOSPODIUM
-Intwine
-After Forever
-Blues Explosion
-Alanis Morissette
-Toy Dolls
-Tiësto
SURPRISE STAGE
-GenerC
-Jovink & de Voederbietels
-Horse
-White Cowbell Oklahoma
-Opgezwolle
-De Sjonnies
-Asrai
-Robbing Williams
-Australian Nirvana
ENGE BOS PODIUM
-Ronnie & Tonnie
-Frank Anthony (Tributre to the King)
-Otto Orgel
-Henk Wijngaard
-Hutspot
-Die Lustige Schlagerfreunden
|
|
|
| Dj_Day-V |
| 2 uur Tiesto voor 38 euro ? :confused: |
|
|
| Tim81 |
| Hoho, de Sjonnies komen ook! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
2 uur Tiesto voor 38 euro ? :confused: |
38 Euro voor een optreden van de beste zangeressen van de laatste tien jaar :p
Henk Wijngaard
Hutspot
Die Lustige Schlagerfreunden
Dat zijn OOK klinkende namen :wtf: |
|
|
| MaGiK54 |
| Raar dat Tiesto hier tussen gaat staan....of ligt het aan mij ??? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Raar dat Tiesto hier tussen gaat staan....of ligt het aan mij ??? |
Sni Sna Schnabbel ;)
Paar effe serieus, Tiesto komt normaal nooit in die uithoek. Is toch leuk voor de locale (Lonsdale) jeugd  |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Sni Sna Schnabbel ;) |
Aaaaah Tiesto op de schnabbel-tour |
|
|
| Jasperovitsj |
| Volgend jaar Tiesto als afsluiter op de Graspop Metal Meeting? :nervous: |
|
|
| Roos22 |
| héél apart dit inderdaad enne dauwpop klinkt vies! |
|
|
| DJ_Siesta |
hahahaa, dit ga je niet menen toch
BOERE BOERE BOERE! :rolleyes: |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Raar dat Tiesto hier tussen gaat staan....of ligt het aan mij ??? |
Ik zie dat Marco V en Johan Gielen ook al een keer zijn geweest :) |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Roos22
dauwpop klinkt vies! |
HAha exactly mijn gedachte :D |
|
|
|
|