return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[05-05-2005] Tiesto & Alanis Morissette - Dauwpop, Hellendoorn
View this Thread in Original format
jp


Niemand minder dan ‘The no.1 DJ in the World’ Tiësto zal Dauwpop dit jaar afsluiten! Alles zal uit de kast worden getrokken qua geluid, licht en visuals om dit optreden legendarisch te laten worden. Naast Alanis Morissette is Tiësto de 2e absolute topact voor deze editie van Dauwpop.

Verder staan op drie podia zullen meer dan 20 acts geprogrammeerd. Zoals je van Dauwpop gewend bent zijn al deze acts weer zeer divers.

terrein open: 08.30 uur
einde circa 21.00 uur
€ 38 voorverkoop

http://www.dauwpop.nl/



BOSPODIUM

-Intwine
-After Forever
-Blues Explosion
-Alanis Morissette
-Toy Dolls
-Tiësto

SURPRISE STAGE

-GenerC
-Jovink & de Voederbietels
-Horse
-White Cowbell Oklahoma
-Opgezwolle
-De Sjonnies
-Asrai
-Robbing Williams
-Australian Nirvana

ENGE BOS PODIUM

-Ronnie & Tonnie
-Frank Anthony (Tributre to the King)
-Otto Orgel
-Henk Wijngaard
-Hutspot
-Die Lustige Schlagerfreunden
Dj_Day-V
2 uur Tiesto voor 38 euro ? :confused:
Tim81
Hoho, de Sjonnies komen ook!
jp
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
2 uur Tiesto voor 38 euro ? :confused:


38 Euro voor een optreden van de beste zangeressen van de laatste tien jaar :p

Henk Wijngaard
Hutspot
Die Lustige Schlagerfreunden

Dat zijn OOK klinkende namen :wtf:
MaGiK54
Raar dat Tiesto hier tussen gaat staan....of ligt het aan mij ???
jp
quote:
Originally posted by MaGiK54
Raar dat Tiesto hier tussen gaat staan....of ligt het aan mij ???


Sni Sna Schnabbel ;)

Paar effe serieus, Tiesto komt normaal nooit in die uithoek. Is toch leuk voor de locale (Lonsdale) jeugd
MaGiK54
quote:
Originally posted by jp
Sni Sna Schnabbel ;)



Aaaaah Tiesto op de schnabbel-tour
Jasperovitsj
Volgend jaar Tiesto als afsluiter op de Graspop Metal Meeting? :nervous:
Roos22
héél apart dit inderdaad enne dauwpop klinkt vies!
DJ_Siesta
hahahaa, dit ga je niet menen toch


BOERE BOERE BOERE! :rolleyes:

Dj_Day-V
quote:
Originally posted by MaGiK54
Raar dat Tiesto hier tussen gaat staan....of ligt het aan mij ???


Ik zie dat Marco V en Johan Gielen ook al een keer zijn geweest :)
Creamfields23
quote:
Originally posted by Roos22
dauwpop klinkt vies!


HAha exactly mijn gedachte :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement