return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
nästa kryssning redan i juni?
View this Thread in Original format
CJ InterCity
taget från www.ferrycorsten.com

Sun 5/6 2005
Mondaybar Cruise
Stockholm, Sweden
website www.mondaybar.com

vad är detta? :wtf:
mr_fisken
hehe bra jobbat.. lär säkert stämma eftersom mondaybar har 5/6 som festdatum
K-PAXian
Wtf! :wtf:

Info väntas på hemsidan! Blir till att hålla ett hårt öga där då. :nervous:
Gate 42
Fett hoppas det stämmer! :D
Funfrock
öh en söndag? aja då kanske man bara behöver ta ledigt en dag från jobbet
CJ InterCity
quote:
Originally posted by Funfrock
öh en söndag? aja då kanske man bara behöver ta ledigt en dag från jobbet

kan ju vara att Ferry spelar på hemresan?
Hauken
YES!!

Wunder wunder bar! Kommer boka biljett direkt!
Laszlo
FAN VA UNDERBART! Var inne på Ferry's sida häromdagen och då stod det faktiskt ingenting om denna kryssningen. Sitter och skriver uppsats nu, detta var precis de nyheter jag behövde för att få lite uppmuntan :D
Kongo_kim
ja detta bangar jag inte på (såvida det inte är över 20)
St_Andrew
Förhoppningsvis kommer jag se Ferry Corsten nästa helg iaf ;)

jofawe
DETTA är precis vad man vill höra =)
Cham
YEAH! samma dag som jag fyller 20 :D riktigt bra!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement