|
nästa kryssning redan i juni?
|
View this Thread in Original format
| mr_fisken |
| hehe bra jobbat.. lär säkert stämma eftersom mondaybar har 5/6 som festdatum |
|
|
| K-PAXian |
Wtf! :wtf:
Info väntas på hemsidan! Blir till att hålla ett hårt öga där då. :nervous: |
|
|
| Gate 42 |
| Fett hoppas det stämmer! :D |
|
|
| Funfrock |
| öh en söndag? aja då kanske man bara behöver ta ledigt en dag från jobbet |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Funfrock
öh en söndag? aja då kanske man bara behöver ta ledigt en dag från jobbet |
kan ju vara att Ferry spelar på hemresan? |
|
|
| Hauken |
YES!!
Wunder wunder bar! Kommer boka biljett direkt! |
|
|
| Laszlo |
| FAN VA UNDERBART! Var inne på Ferry's sida häromdagen och då stod det faktiskt ingenting om denna kryssningen. Sitter och skriver uppsats nu, detta var precis de nyheter jag behövde för att få lite uppmuntan :D |
|
|
| Kongo_kim |
| ja detta bangar jag inte på (såvida det inte är över 20) |
|
|
| St_Andrew |
| Förhoppningsvis kommer jag se Ferry Corsten nästa helg iaf ;) |
|
|
| jofawe |
| DETTA är precis vad man vill höra =) |
|
|
| Cham |
| YEAH! samma dag som jag fyller 20 :D riktigt bra!!!! |
|
|
|
|