return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יומולדת-סיום קורס מפקדים-והטראק שעוד לא זכה לביקורת
View this Thread in Original format
YoraY
(טוב..... ככה...... (מכירים תדיבור הזה של הקצינים
:D


ב11.4 יום שני הזה - יומולדת פנאן בן19 בשעה טובה


------------------------------------------------


נמשיך עם הטראק שמי שזוכר בעבר לא היה לאן לעלות, אז היום יש פתרונות כבר לשטויות האלה - הרי לפניכם זוג לינקים ל2 גירסאות מקווה שתוהבו... יש לכם חודש להוריד עד שהאתר מפיל אותם אוטומאטית

איך מורידים?:
ללחוץ על הלינק הרצוי
FREE ללחוץ למטה
להמתין כדקה
ואז יופיע שורת ההורדה
ללחוץ להוריד ולתת תגובות :>

[[ LINK REMOVED ]]


[[ LINK REMOVED ]]


------------------------------------------------


סיימתי קורס מפקדי צוותים
faq:
איפה? - צריפין, גדוד אמירים
על מה מפקד? - צוות אלחוטנים בשטח
ומה תכלס עושה? - דרגים (בדיקות) על רכבים שיוצאים לשטח\יוצא לשטח ומרים מערכת קשר
מתי מתחיל? - יקח קצת זמן בגלל שאני בפז"ם במבה יחסים לשאר החברה מהפלוגה שיצאו לקורס גם הייתי הכי צעיר בקורס, רק אתמול - 8.4 היה לי 8 חודש. בקיצור לפחות 3-4 חודשים



הנה 2 תמונות מהקורס

?אמרנו טרקטור
אז בתמונה הראשונה ניתן לראות את האירגון בשבת קורסית הפצצות במזדרון המגורים - שיהיה מה לשמוע
אותו עיקרון עובד גם במועדון הגדודי כשרואים על מקרן סרט
:P


בתמונה השניה אנחנו כבר מיד אחרי סיום הטקס שהיה מרשים למדי וכל המצעד הייתי לחוץ כמו טמפון למה עוד שניה עפה לי הכומתה מהרוח קיבינימט





Huge-A
קודם כל מברוק על הסיום וצעיר שזאת שאלה של זמן ;)
עכשיו לגבי הטראק
אני אישית אהבתי מאוד, הכי קלאבי הכי איכותי מבחינת צלילים שנבחרו והאיזון טוב .
מקווה שתביא עוד כאלה שלא יביישו את שמך

יאללה יוראי אני זוכר את הקטע ששלחת לי לפני שנתיים + ".. זה כתוב בספרים.."
;)
Sm0keMachine
תשפשף קצת את המדים אתה נראה צעיר רצח :)

אז מה איך היציאות שלך עכשיו בצה"ל?


ולא הצלחתי להוריד את הקטע שלך.. :confused:
YoraY
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תשפשף קצת את המדים אתה נראה צעיר רצח :)

אז מה איך היציאות שלך עכשיו בצה"ל?


ולא הצלחתי להוריד את הקטע שלך.. :confused:



בקשר למדים זה פסדר הרס"ר קרע לנו תתחת בחמשו"ש הספיקו להתלכלך

היציאות יומיות-חמשושים 1-3\4

ו... בקשר לקטע סתכל לא מספיק ללחוץ על הלינק, כתבתי הוראות פשוטות...
TTman
חחחחחחחחחחחחח
הייתי אמור להיות בקורס המעפן הזה !!!

אבל יצאתי ממנו.. אני משרת ליד הגדוד החרא שאתה משרת בו
אני במתקן איריס, אחמ"ש

שיהיה לך בכיף ושמח שנהנת בקורס
אגב, חבר טוב שלי היה בקורס. קוראים לו אלירן שריקי
YoraY
אוהוהו... שחר גדיאן ובניו
אלירן שריקי רועי בוזגן אוריאל מלכה
חחחחח


בונה אז בטוח אני מכיר אותך בפנים.....

יראה יראה תמונה....
FreaKaZoid
מזל טוב גבר
coby
מזל טוב



אחלה קטע ! :)
YoraY
quote:
Originally posted by coby
מזל טוב



אחלה קטע ! :)


תודה אחי מעריך את זה......:>>
DjChook
אלללה חיל התקשוב אמפריה

markfeldman
חחחחחחח

אגף התקשו"ב....
THE_BLUE_DRAGON
נשמע כמו קטע מזרחי רק אלקטרוני.
סורי.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement