|
ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB. (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Gurian |
Kee dan kunnen we de hele dag stemmen :D
Thnx Kolkiewolkie of moet ik Cookiewolkie zegguh :toothless |
|
|
| Ruben_Dubbink |
Goed bezig Cookiemonster,
je begint al aardig in de Sesamstraat sfeer te komen,
was het tijdens Trance Energy nog Kermit de Kikker (met je groene haar), nu ga je richting Koekiemonster.......jajaja.....
j/k.......goeie tip, ga er meteen maar s mee bezig!
Greetz RubDub |
|
|
| serialkillah |
ID&T-Radio 25.9%
Radio 10FM 22.4%
:) |
|
|
| Dr. Kuipers |
ID&T-Radio 26.7%
Radio 10FM 21.7%
Radio 192 19.6%
:p:p:p |
|
|
| Flipper01 |
Zo, ik heb m'n stem ook ff gegeven!!
ID&T radio staat op 1!!! En 538 staat met 1,7% ver onderaan :P op zich best opvallend.. |
|
|
| serialkillah |
ID&T-Radio 27.0%
Radio 10FM 20.9%
Radio 192 20.5% |
|
|
| Obi |
UP!
Even deze topic omhooggehaald, die bejaarden van radio 192 (hebben die internet dan :?) staan flink bovenaan :(
Flink stemmen dus dudes!
Cookies legen en wéér stemmen :D Even kijken of we ID&T Radio weer wat omhoog kunnen krijgen... |
|
|
| Ruben_Dubbink |
is dat nog niet afgelopen dan zo langzamerhand?
We (of ik) ga aan het stemmen!
GreetZ RubDub |
|
|
| LightForce |
Tussenstand op 10-01-2002 om 11:18
Radio 192 31.9%
ID&T-Radio 20.2%
Radio Nationaal 16.3%
Hmm bejaarde radio 192 staat beetje te hoog?? vinden jullie ook niet??? |
|
|
| Dj Alpha |
Jezus, WTF is Radio 192?????????? Daar heb ik duz nog noooooooooooooooooit van gehoord!
Is er niemand die handig is met scripts schrijven? Dan moet ie ff een script in elkaar zetten dat je elk uur automatisch stemt. (hint, hint hint!) |
|
|
| Blik |
| ik zal ff opnieuw stemmen voor je ( al die bouwvakkers stemmen daarop, draaien ze natuurlijk allemaal nederlandse smartlappen, ik weet zeker dat basvh hier achter zit :p) |
|
|
| serialkillah |
| Ik heb ook weer ff gestemd |
|
|
|
|