|
ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB. (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| we doen alles voor id&t :p dusse.......stemmen maar :) |
|
|
| Dj Alpha |
| ff gebruik maken van de situatie, als we ID-T radio weer op 1 krijgen, krijgen we dan gratis kaartjes voor shockers ofzo? :D:D:D |
|
|
| LightForce |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
ff gebruik maken van de situatie, als we ID-T radio weer op 1 krijgen, krijgen we dan gratis kaartjes voor shockers ofzo? |
Hmm dit vind ik nog eens leuke uitbuiterij ;) SHOCKERS kaartjes for FREE :p Ach ja wij doen onze best dus een tegen prestatie mag best :toothless |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
we doen alles voor id&t :p dusse.......stemmen maar :) |
we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW |
Jaja.....best wel een reactie van die gast zeg,
t valt me trouwens wel op dat die mods daar alles afkappen,
als er ook maar iets commentaar komt, komt er gelijk zon gast van de crew aan om dit commentaar meteen te smoren. Hieronder de reactie op Kolkie's 'voorstel' :D (geniale idee!!! DJ JEAN -> weg met die gast!, Marco V op de main! )
Posted by kolkiewolki on 09-01-2002 @ 13:35: Ik heb dit dus al eerder gezegd, maar om de kans te vergroten dat de ID&T crew mijn ID niet over het hoofd ziet: KICK DIE JEAN NOU LEKKER VAN DE MAINSTAGE AF!!!!!!!!!!!!! en zet daar marco neer. Heb ik weer genoeg ruimte om lekker rond te stuiteren, is bijna iedereen tevreden (want: marco roelt) en betekent dat eindelijk het definitieve einde van JEAN (ik bedoel: met zon actie maak je wel lekker duidelijk dat ie passeee is ) greetz kW --------------------------------------------------------------------------------
We hebben je geweldige idee nu wel gezien en kunnen je ook meteen antwoord geven dat we je idee maar niets vinden. Dat jij persoonlijk DJ Jean niet kunt waarderen geeft je nog niet het recht om namens iedereen te spreken. Na afloop van Qontact hebben we veel reacties gelezen van bezoekers die de set van Jean op zijn zachtst gezegd beslist konden waarderen. Er komen dit jaar nog genoeg mogelijkheden om Marco V te zien. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by LightForce
Hmm dit vind ik nog eens leuke uitbuiterij ;) SHOCKERS kaartjes for FREE :p Ach ja wij doen onze best dus een tegen prestatie mag best :toothless |
Ja, daarom hebben ze ook speciaal voor jullie Marco V een vrije avond gegunt en Jean speciaal voor jullie op de MAIN gezet......owwwhhhhhhh heerlijk......MAARGOED DAT IK MIJN CENTEN NIET AAN ZO'N KUTFEEST VERNEUK.............
Veel plezier op het kinderfeestje mensen...........neem je rammelaar mee, kan je tijdens Jean leuk HEEEE HOOO roepen en met je rammelaar op de beat rammelen.............. |
|
|
| Miss Proximus |
| tja.....je kent het toch wel: "survival of the fittest" :D Jean en Marco V hebben voorafgaand aan de officiële boeking een gevecht gehouden in een modderbad en tja.....Jean was gewoon da MAN!! :D hehe |
|
|
| LightForce |
| quote: | Original Posted by New Wave
Ja, daarom hebben ze ook speciaal voor jullie Marco V een vrije avond gegunt en Jean speciaal voor jullie op de MAIN gezet |
Hmm nou ik zit niet op die jean knakker te wachten, heb persoonlijk maar verdomd weinig goede sets gehoord van hem. Grootste rampen set die ik van hem hoorde was op DanceNation damn.
Doe mij maar Marco V.
En wat betreft HEEHOO en rammelaars, tja schoppen die mensen.... ;)
Of een standaard maken dat alle rammelaars in moeten worden geleverd bij de ingang. Tevens een leeftijd controle blijf ik nog steeds sterk aanhanger van. Sorry voor de 16 jarige onder ons die toch willen feesten. Maar ja een ouder publiek is nou eenmaal beter (mijn mening dan he ;))
Gegroet |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
we das dus iedereen ZONDER mij, nadat marco v met grote vakkundigheid geschrapt werd op TE, en mijn ID om jean van de main af te vegen zeeeer onsportief werd opgevat op het forum van ID&T door de crew daro...
greetz kW |
misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht :D
j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is. |
nou heb ik al een tijdje nix meer van jean gehoord, maar ik vind hem technisch zéker beter dan een gielen.....of zelfs een marco v misschien wel....jammer alleen dat ie een trend wil setten met dj's die tevens uit de maat scratchen en mc-en :D
maar ja....z'n trend slaat wel aan want gielen deed t ook de laatste keer dat ie in Lwd was....toen ben ik van ellende maar aan de drank gegaan :D
en ach.....kennelijk heeft hij nog flink lopen beuken vorig jaar op TE (ik zat in de chillout :D)
ennu.....nou ja.....weetjewat? ik zal m weer s gaan keuren dit jaar :) :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht :D
|
ik had het idd misschien wat anders moeten zeggen, maar op dat moment dacht ik er zo over... nog steeds trouwens.
is trouwens wel een leuke stelling, marco gelijk stellen aan jean, moet je es zeggen in het uk taforum ...:)
greetz kolkiewolkie |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by magrec
misschien dat je het wat anders had moeten zeggen, maar dan nog waarom geen jean en wel marco v kvind ze allebei even slecht :D
j/k maar die anti jean dat is gewoon omdat niemand meer durft te zeggen dat jean goed is. |
Zijn skills kunnen misschien wel goed zijn......al verneukt hij het altijd wel bij bepaalde momenten, die zijn al zo vaak ter sprake gekomen
Het gaat bij mij om zijn achterlijke,domme,arrogante, nerderige sukkelige, kinderachtige, kinderneukende supermacho mentaliteit die hij telkens naar voren laat komen........triest gewoon.........
LATAH |
|
|
|
|