| November |
| quote: | Originally posted by dj christian
värdelös tråd. vore det inte bättre o starta med sån där stafett eller vad det heter sen fortsätter den andra osv? |
Mäh.. Vad negativ du är då :stongue:
Ta å starta en stafett själv då.. vet eg inte vad du pratar om.. men det är så typiskt att folk alltid säger att "ngn borde starta" eller "man borde"..
Gör det själv alltså :p |
|
|