|
sweTA officiella "lek & spel tråd" (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| dj christian |
| varför svarade du inte i msn? inte det oxå lite taskigt? |
|
|
| dbl |
aja.. det där har la inte med tråden att göra eller :rolleyes:
ramlat |
|
|
| Cloudburst |
person som är för lat för att sätta in RAM i en dator..
:toothless
den du.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dj christian
värdelös tråd. vore det inte bättre o starta med sån där stafett eller vad det heter sen fortsätter den andra osv? |
Sådana trådar är nästan förbjudna för dom genererar bara onödig trafik på Swampers stackars servers som sliter hårt ändå. Dom trådarna skapas oftast för några stackars medlemmar vill ha fler poster så dom kan ändra sin custom status...
Påminner om denna kan man säga ;) *anti* :D
Vilken |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Sådana trådar är nästan förbjudna för dom genererar bara onödig trafik på Swampers stackars servers som sliter hårt ändå. Dom trådarna skapas oftast för några stackars medlemmar vill ha fler poster så dom kan ändra sin custom status...
Påminner om denna kan man säga ;) *anti* :D
Vilken |
Finland
Of course, jag kommer att associera allt till något här.
Är med på ett utbyte hit och sitter o skriver från finland :D |
|
|
| Cloudburst |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Finland
Of course, jag kommer att associera allt till något här.
Är med på ett utbyte hit och sitter o skriver från finland :D |
No, puhu vähän Suomea sitten kun kerran olet Suomessa... :p
Bad i sjö direkt från bastu, finlandsfärjan, tallskog, släktingar... oj, blev lite många ord. |
|
|
| lacksesepsotygh |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
No, puhu vähän Suomea sitten kun kerran olet Suomessa... :p
Bad i sjö direkt från bastu, finlandsfärjan, tallskog, släktingar... oj, blev lite många ord. |
då sliter vi oss tillbaka till trådens riktiga mål.
gamla slitna gubbar som fått för mycket att dricka |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by lacksesepsotygh
då sliter vi oss tillbaka till trådens riktiga mål.
gamla slitna gubbar som fått för mycket att dricka |
och vart va cloudburst offtopic???
men
a-lagare |
|
|
| Cloudburst |
| Trigger Happy Show |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Cloudburst
Trigger Happy Show |
are you redfox? |
|
|
| fe_maLe |
| quote: | Originally posted by jofawe
redfox |
baseball....fast de inte riktigt va rät men iaf:p
ojoj värst va denna tråd blivit lång nu:clown: :eyes: |
|
|
|
|