return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
sweTA officiella "lek & spel tråd" (pg. 17)
View this Thread in Original format
dj christian
varför svarade du inte i msn? inte det oxå lite taskigt?
dbl
aja.. det där har la inte med tråden att göra eller :rolleyes:



ramlat
Cloudburst
person som är för lat för att sätta in RAM i en dator..

:toothless

den du..
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by dj christian
värdelös tråd. vore det inte bättre o starta med sån där stafett eller vad det heter sen fortsätter den andra osv?

Sådana trådar är nästan förbjudna för dom genererar bara onödig trafik på Swampers stackars servers som sliter hårt ändå. Dom trådarna skapas oftast för några stackars medlemmar vill ha fler poster så dom kan ändra sin custom status...

Påminner om denna kan man säga ;) *anti* :D


Vilken
DjAviander
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Sådana trådar är nästan förbjudna för dom genererar bara onödig trafik på Swampers stackars servers som sliter hårt ändå. Dom trådarna skapas oftast för några stackars medlemmar vill ha fler poster så dom kan ändra sin custom status...

Påminner om denna kan man säga ;) *anti* :D


Vilken


Finland

Of course, jag kommer att associera allt till något här.
Är med på ett utbyte hit och sitter o skriver från finland :D
Cloudburst
quote:
Originally posted by DjAviander
Finland

Of course, jag kommer att associera allt till något här.
Är med på ett utbyte hit och sitter o skriver från finland :D


No, puhu vähän Suomea sitten kun kerran olet Suomessa... :p

Bad i sjö direkt från bastu, finlandsfärjan, tallskog, släktingar... oj, blev lite många ord.
lacksesepsotygh
quote:
Originally posted by Cloudburst
No, puhu vähän Suomea sitten kun kerran olet Suomessa... :p

Bad i sjö direkt från bastu, finlandsfärjan, tallskog, släktingar... oj, blev lite många ord.


då sliter vi oss tillbaka till trådens riktiga mål.


gamla slitna gubbar som fått för mycket att dricka
dbl
quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
då sliter vi oss tillbaka till trådens riktiga mål.


gamla slitna gubbar som fått för mycket att dricka


och vart va cloudburst offtopic???

men

a-lagare
November
Bänken i Parken
Cloudburst
Trigger Happy Show

jofawe
quote:
Originally posted by Cloudburst
Trigger Happy Show


are you redfox?
fe_maLe
quote:
Originally posted by jofawe
redfox


baseball....fast de inte riktigt va rät men iaf:p


ojoj värst va denna tråd blivit lång nu:clown: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement