return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
about English language on this forum... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Starfox
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

=p
-=WVG=-
Zo'n threadje van een half jaar geleden doet toch altijd wat stof opwaaien in de vorm van enkele useless posts...:D:D:D

(tjonge, ik ben goed bezig...wat n formulering wow !)
Miss Proximus
hé man..hou die stof bij je! :p Ik heb t al druk genoeg met bemesten om me ook nog eens druk te moeten maken over stof :D kan ik me klompen air max weer in de was zetten :)
Dj Lex
Zo jongens lekker useless aan het posten. Ik doe mee!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo jongens lekker useless aan het posten. Ik doe mee!


What else is new he :D <-- zag je engels :p
Dj Lex
Yes yes it is gonig forward with it hehe. Morgen engels toets. Ff me best doen hehe
Henkie_henk
Ach jij bent toch een natuurtalent :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
Ach jij bent toch een natuurtalent :D


Hoe weet je dat??
Idd alleen sommige mensen zien dat niet he
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Dj Lex


Hoe weet je dat??
Idd alleen sommige mensen zien dat niet he


Idd vooral de engelse mensen niet.. raar is dat
Miss Proximus
hmmmmmmmm......

Henkie_henk
Bedankt voor je inbreng miss p...

hey die sig van je ziet er nu wel 10 keer beter uit!..
Starfox
hoe gaat het met jou?????
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement