|
about English language on this forum... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Starfox |
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=p |
|
|
| -=WVG=- |
Zo'n threadje van een half jaar geleden doet toch altijd wat stof opwaaien in de vorm van enkele useless posts...:D:D:D
(tjonge, ik ben goed bezig...wat n formulering wow !) |
|
|
| Miss Proximus |
| hé man..hou die stof bij je! :p Ik heb t al druk genoeg met bemesten om me ook nog eens druk te moeten maken over stof :D kan ik me klompen air max weer in de was zetten :) |
|
|
| Dj Lex |
| Zo jongens lekker useless aan het posten. Ik doe mee! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo jongens lekker useless aan het posten. Ik doe mee! |
What else is new he :D <-- zag je engels :p |
|
|
| Dj Lex |
| Yes yes it is gonig forward with it hehe. Morgen engels toets. Ff me best doen hehe |
|
|
| Henkie_henk |
| Ach jij bent toch een natuurtalent :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ach jij bent toch een natuurtalent :D |
Hoe weet je dat??
Idd alleen sommige mensen zien dat niet he |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Hoe weet je dat??
Idd alleen sommige mensen zien dat niet he |
Idd vooral de engelse mensen niet.. raar is dat |
|
|
| Miss Proximus |
| hmmmmmmmm...... |
|
|
| Henkie_henk |
Bedankt voor je inbreng miss p...
hey die sig van je ziet er nu wel 10 keer beter uit!.. |
|
|
| Starfox |
| hoe gaat het met jou????? |
|
|
|
|