| Henkie_henk |
Ja ik kon er wel om lachen.. Gekhous ook wel.. lol
Ook nog een keer rainbowbrite pissig gemaakt..
Zat ik met gekhous in ta chat..zo van "ja wat vind je van RAINBOWBRITE dan"... "ow gewoon RAINBOWBRITE"
"Voor de rest nog wat over RAINBOWBRITE te melden" "neej niet echt wat over RAINBOWBRITE te melden"
Haha zij ging zo van : ARe you talking about me?
ik: Yeah.. behind your back
haha dikke fun..
Ach ik gaat de stad zo lekker in.. me eeens helemaal keihard bezatte! en daarna naar verjaardag van mamsie..
GreetZz |
|
|