|
Armada Night Kick-Off Party 03/06/05 vs Ferry Corsten @Asta (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Gladius
enorm zin in 4 uur ferry, maar kheb examen dan =<<<.
mss toch maar doen =) |
Wanneer heb je juist examen :conf: Misschien inderdaad toch maar gewoon DOEN :D |
|
|
| Freezel |
| Tickets zijn nog niet te koop, ik hou jullie wel op de hoogte ;) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
Tickets zijn nog niet te koop, ik hou jullie wel op de hoogte ;) |
Merciekes Chris :happy2: :happy2: |
|
|
| Meltoz |
*bump*
Ondertussen zijn de tickets al verkrijgbaar en heb de m'ne al besteld :D Zijn er nog liefhebbers:conf: Gladius? (was de enige die zowat gereageerd heeft) Jasp heb't aan U ok nog gevraagd via msn, maar twijfelde toen nog...
Ik ga me de voiture en heb nog 4 plaatsen over, enige volk da voorlopig in m'n voiture zit is Jochen (m'n neef)...
Let me know :) |
|
|
| Xilver |
Efkes hijacken seh.
3 juni doe ik wel mee aan den DJ-contest in de Factory in Aalst eh :) Kheb 50 vrijkaarten, die ook meetellen voor de puntentelling :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Xilver
Efkes hijacken seh.
3 juni doe ik wel mee aan den DJ-contest in de Factory in Aalst eh :) Kheb 50 vrijkaarten, die ook meetellen voor de puntentelling :) |
:whip:
:p
Doe da goe he manneke, kan alleen maar duimen vanuit nederland voor je :( |
|
|
| lost_in_trance |
Heen en terug thalys ticket voor Den Haag gereserveerd
See you @ Asta next week if you come :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
Heen en terug thalys ticket voor Den Haag gereserveerd
See you @ Asta next week if you come :) |
Tickets zijn vandaag toegekome se, dus ik zal er zijn :D See You there ;) Feeessjjeeeuuuhhh :clown: Man man wordt echt zo'n vet feesje he :happy2: :happy2: |
|
|
| Freezel |
| Heb er ook zin an :D |
|
|
| Kaidreas |
| ik ga die avond de drukkerij van de gazet van antwerpen bezoeken... das veel fakker dan stomme ferry corsten ze :rolleyes: :o :D |
|
|
| eieregooie |
| Ah, dus toch Ferry geworden voor jullie? Voor mij toch Armin :p |
|
|
| djcresto |
| ik twijfel nog... tussen gaan of niet |
|
|
|
|