return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Armada Night Kick-Off Party 03/06/05 vs Ferry Corsten @Asta (pg. 2)
View this Thread in Original format
Meltoz
quote:
Originally posted by Gladius
enorm zin in 4 uur ferry, maar kheb examen dan =<<<.
mss toch maar doen =)


Wanneer heb je juist examen :conf: Misschien inderdaad toch maar gewoon DOEN :D
Freezel
Tickets zijn nog niet te koop, ik hou jullie wel op de hoogte ;)
Meltoz
quote:
Originally posted by Freezel
Tickets zijn nog niet te koop, ik hou jullie wel op de hoogte ;)


Merciekes Chris :happy2: :happy2:
Meltoz
*bump*

Ondertussen zijn de tickets al verkrijgbaar en heb de m'ne al besteld :D Zijn er nog liefhebbers:conf: Gladius? (was de enige die zowat gereageerd heeft) Jasp heb't aan U ok nog gevraagd via msn, maar twijfelde toen nog...

Ik ga me de voiture en heb nog 4 plaatsen over, enige volk da voorlopig in m'n voiture zit is Jochen (m'n neef)...

Let me know :)
Xilver
Efkes hijacken seh.

3 juni doe ik wel mee aan den DJ-contest in de Factory in Aalst eh :) Kheb 50 vrijkaarten, die ook meetellen voor de puntentelling :)
Meltoz
quote:
Originally posted by Xilver
Efkes hijacken seh.

3 juni doe ik wel mee aan den DJ-contest in de Factory in Aalst eh :) Kheb 50 vrijkaarten, die ook meetellen voor de puntentelling :)


:whip:

:p

Doe da goe he manneke, kan alleen maar duimen vanuit nederland voor je :(
lost_in_trance
Heen en terug thalys ticket voor Den Haag gereserveerd

See you @ Asta next week if you come :)
Meltoz
quote:
Originally posted by lost_in_trance
Heen en terug thalys ticket voor Den Haag gereserveerd

See you @ Asta next week if you come :)


Tickets zijn vandaag toegekome se, dus ik zal er zijn :D See You there ;) Feeessjjeeeuuuhhh :clown: Man man wordt echt zo'n vet feesje he :happy2: :happy2:
Freezel
Heb er ook zin an :D
Kaidreas
ik ga die avond de drukkerij van de gazet van antwerpen bezoeken... das veel fakker dan stomme ferry corsten ze :rolleyes: :o :D

eieregooie
Ah, dus toch Ferry geworden voor jullie? Voor mij toch Armin :p
djcresto
ik twijfel nog... tussen gaan of niet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement