|
Armada Night Kick-Off Party 03/06/05 vs Ferry Corsten @Asta (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| emma |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ah, dus toch Ferry geworden voor jullie? Voor mij toch Armin :p |
moest ik kunnen dan zou ik ook naar armadafeestje gegaan zijn :D
Armin, Perry & Remy ! ! !! ! !
maar helaas, Emma heeft examens :-( |
|
|
| Solar1 |
Present @ Ocean Diva!! Zal ook weer heerlijk worden daar :toocool:
Emma SUC6!!
Stijn |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
ik twijfel nog... tussen gaan of niet |
As je wil, kan je me mij meerijden zene...Enfin as ge naar Ferry gaat he ;) :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zeker pics en filmkes maken hé guys :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zeker pics en filmkes maken hé guys :) |
Digital steekt al in :D |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Solar1
Present @ Ocean Diva!! Zal ook weer heerlijk worden daar :toocool:
Emma SUC6!!
Stijn |
Thx Stijn
have fun with Vienna & co |
|
|
| Gladius |
| ik twijfel nog steeds. morgen eerste examen wel => |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Gladius
ik twijfel nog steeds. morgen eerste examen wel => |
Kan je Gert ni overhalen en hij U misschien :) Morge nog e cd'ke extra voor in de auto schrijve se, Ferry Corsten @ Nature One 2004, echt e hele vette set :eyes: :eyes: :crazy: :eyes: :eyes: |
|
|
| Freezel |
| Sooooow, net terug van Ferry in Enschede, weer een wereldset! Beloofd wat voor vanavond in de Asta! Twijfel je nog, gewoon komen ;) |
|
|
| Zehra |
| have fun everyone!!!:cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Moest Ferry zijn remix van Force Of Gravity draaien, filmke please :o :toothless |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Moest Ferry zijn remix van Force Of Gravity draaien, filmke please :o :toothless |
Komt zeker voor elkaar, heb ook nog een mooie van gister opgenomen :) Dinsdag/woensdag zullen ze wel online staan als ik terugben uit Schotland :D |
|
|
|
|