|
Eerste namen Amsterdam Dance Event 2005 bekend (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
lol:stongue:
Helikopter btw |
Helischmopter!
+1 |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat zie/hoor ik nu in iedere thread waar het woord "ID&T" en de naam PVD in voorkomt. Wat een bull, volgensmij is die rel dik overrated.
Door het 1000x te zeggen gaan mensen het maybe denken, maar ik geloof er niet zo hard in. |
Vriend Bram, PvD was pisnijdig. Hij houdt niet van dit soort geintjes. Net zoals toen Sander Kleinenberg te gast was in Berlijn en de hele tent leegtrok (hij gaf spontaan een tweede DJ set weg buiten in de ochtendzon). Sander is daar dus niet meer welkom.
Raar he, Vandit en ID&T hebben een samenwerkingsverband maar dit jaar draait hij op twee UDC evenementen: Impulz en DV. Gewoon als reactie op de respectloze actie op Mysteryland. Ik geef 'm groot gelijk. |
|
|
| Jimmy |
| quote: | | maar dit jaar draait hij op twee UDC evenementen: Impulz en DV. Gewoon als reactie op de respectloze actie op Mysteryland. Ik geef 'm groot gelijk. |
als afsluiter nog wel, hoe kan je dat nou weigeren! |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by jp
Vriend Bram, PvD was pisnijdig. Hij houdt niet van dit soort geintjes. Net zoals toen Sander Kleinenberg te gast was in Berlijn en de hele tent leegtrok (hij gaf spontaan een tweede DJ set weg buiten in de ochtendzon). Sander is daar dus niet meer welkom.
Raar he, Vandit en ID&T hebben een samenwerkingsverband maar dit jaar draait hij op twee UDC evenementen: Impulz en DV. Gewoon als reactie op de respectloze actie op Mysteryland. Ik geef 'm groot gelijk. |
Ik weet hier niets van.. Wat heb ik gemist? |
|
|
| robin |
Tiesto kwam binnen gevlogen met een helikopter dwars door pvd zn set heen op mysteryland vorige zomer.
Kon pvd niet om lachen.
(Dat is wat ik er van begreep, ik weet niet precies hoe asociaal dit gegaan is..) |
|
|
| jp |
Tien minuten lang overstemde het geluid van die helicopter het laatste deel van PvD's set. Dus hij had er op een gegeven moment genoeg van, zette de plaat (final scratch) stil en liep weg.
Op zich was er niks aan de hand geweest, ware het niet dat ze het geluid van een helicopter over de speakers gooiden waardoor je de muziek gewoon niet meer hoorde. |
|
|
| robin |
Ohja dat was het. :D
Heeft ie dee thee daar ooit een verklaring voor gegeven?
Prutsers, dat spreek je toch even af.. en als je tiesto al zo belangrijk vind doe het dat aan het eind van pvd's set (Op dat moment zullen er vast meer/alle sets op het einde lopen)
:confused: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
Heeft ie dee thee daar ooit een verklaring voor gegeven?
|
ID$T & verklaringen.......hmmzzz kanslozo combinatie :p Daar doet Id$T niet aan. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Vriend Bram, PvD was pisnijdig. Hij houdt niet van dit soort geintjes. Net zoals toen Sander Kleinenberg te gast was in Berlijn en de hele tent leegtrok (hij gaf spontaan een tweede DJ set weg buiten in de ochtendzon). Sander is daar dus niet meer welkom.
Raar he, Vandit en ID&T hebben een samenwerkingsverband maar dit jaar draait hij op twee UDC evenementen: Impulz en DV. Gewoon als reactie op de respectloze actie op Mysteryland. Ik geef 'm groot gelijk. |
Oke oke oke ik geloof je wel hoor, als iemand hier PVD "kent" dan ben jij het wel (HB must be jealous ;) :p), maar meestal worden dit soort dingen opgeblazen.....Het gaat toch allemaa om geld...
Maar als het dus echt zo erg is, geef ik hem wel helemaal gelijk ja :D |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by jp
Net zoals toen Sander Kleinenberg te gast was in Berlijn en de hele tent leegtrok (hij gaf spontaan een tweede DJ set weg buiten in de ochtendzon). Sander is daar dus niet meer welkom.
|
Dit snap ik even niet? Wat bedoel je hiermee? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by tango
Dit snap ik even niet? Wat bedoel je hiermee? |
Als ik het zo lees zal het zo gegaan zijn:
Sander was te gast als gast-dj en had een set gedraaid. Daarna zou PvD draaien. Onaangekondigt gaf Sander een set dichtbij en trok de zaal leeg. Wellicht was dit niet afgesproken wat je misschien als respectloos zou kunnen opvatten. Het is maar gissen van mij maar aan de hand van JP zijn text kan ik dit er alleen uit opmaken :)
JP, vertel het eens aan ons. |
|
|
| jp |
Casino in Berlijn heeft een benedenzaal, een bovenzaal en een buitenarea dat er een beetje uitziet als een Jamaicaans strand inclusief bar en zand en schommelstoelen/hangplekken.
Sander speelde van twaalf tot twee en daarna was PvD aan de beurt tot een uur of negen. Sander gaf een aardig setje weg en begon daarna aan de Jagermeister. Zo tegen half zes werd het licht buiten en het was ontzettend aangenaam buiten (opgaande zon).
De resident DJ's zetten een mobiele draaieenheid buiten en begonnen te draaien voor de mensen die het binnen te warm vonden. Op een gegeven moment komt S.K. erbij staan en pakt z'n tweede fles Jagermeister. "wil je ook draaien?" vroegen die twee en hij had er wel zin in. Alles was mogelijk: verzoekjes, scratchen, back to back en dat alles zwaar onder invloed van de drank.
De combinatie van de opkomende zon en de vette beats deden steeds meer mensen die wat lucht kwamen happen besluiten om buiten te blijven. Ook binnen werd al snel duidelijk dat er iets speciaals aan de hand was en de tent was binnen de korste keren half leeg.
Nu was PvD net met de hoogtepunt van z'n set bezig (keiharde trance, techno en classics zoals bijv BBE) en die was hier alles behalve blij mee. Wat ik dus gehoord heb is dat Sander dus niet meer welkom is in Berlijn vanwege deze stunt. Men heeft het namelijk nog steeds over 'die vette Vandit Night in juni 2003, toen Sander K buiten draaide'.

Deze pic spreekt boekdelen :D
Sander met glas Jagermeister, super sfeer, lekker zonnetje. Wie wil er dan nog binnen zijn? |
|
|
|
|