|
Eerste namen Amsterdam Dance Event 2005 bekend (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| Aan de ene kant lullig voor PVD maar ik vind het beetje jaloers klinken. Of zie ik dat verkeerd? |
|
|
| tango |
| thanx voor de uitleg jp, maar wat een vette actie van Sander K :haha: :disbelief |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by basvh
Aan de ene kant lullig voor PVD maar ik vind het beetje jaloers klinken. Of zie ik dat verkeerd? |
Hij is niet makkelijk, laten we het zo stellen ;) |
|
|
| jp |
Nieuwe namen bekend:
Ferry Corsten, Jeff Bennett, Armin van Buuren, Cantankerous, Dave Clarke, Francisco, Illicit, Jetlag, Charly Kent, Sebastien Leger, Derrick May, MedienGruppe Telekommander, Eric Nouhan, Marco Passarani, Quazar, Ra-X, Sneak, Stonebridge, Taho, Paul van Dyk, Joost van Bellen, 100% Isis, C-Mon & Kypski, Dimitri, Futureshock, Fixmer & McCarthy, Ronald van Gelderen, Jean, Laidback Luke, Aidan Lavelle, Marcella, The Proov, Rude 66, Rumpistol, Chris Salt, Peel Seamus, John Taylor, Micha Klein en Vision Impossible. |
|
|
| Tim81 |
Verslaggever: "En wat is uw eerste reactie op bovenstaande namen?"
IK: "Mwoah!" |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Tim81
Verslaggever: "En wat is uw eerste reactie op bovenstaande namen?"
IK: "Mwoah!" |
Koekje erbij? :p |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by jp
Nieuwe namen bekend:
Ferry Corsten, Jeff Bennett, Armin van Buuren, Cantankerous, Dave Clarke, Francisco, Illicit, Jetlag, Charly Kent, Sebastien Leger, Derrick May, MedienGruppe Telekommander, Eric Nouhan, Marco Passarani, Quazar, Ra-X, Sneak, Stonebridge, Taho, Paul van Dyk, Joost van Bellen, 100% Isis, C-Mon & Kypski, Dimitri, Futureshock, Fixmer & McCarthy, Ronald van Gelderen, Jean, Laidback Luke, Aidan Lavelle, Marcella, The Proov, Rude 66, Rumpistol, Chris Salt, Peel Seamus, John Taylor, Micha Klein en Vision Impossible. |
Vision Impossible zijn cool... beste VJtrio..
Zitten wel leuke namen thuis, ook wel veel oudjes |
|
|
| DJ_Siesta |
| vette strakke actie van sander K ja! moet PVD maar beter draaien ;):stongue: |
|
|
| pipi |
| Ze moeten ook iedere keer hem hebben..... ;-) |
|
|
| nwopper |
| Dat van die helikopter was niet tof, maar PvD moet niet zo zeiken.... |
|
|
| jp |
| Stel je ligt in bed met Brad Pitt en vlak voordat je een hemels orgasme bereikt klopt er iemand op de deur waardoor z'n pikkie niet meer wil en jij met een enorme anti-climax zit opgezadeld. Hoe zou je dat vinden? |
|
|
| nwopper |
Nah...Brad Pitt is niet mijn smaak...
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden, en daar komt geen piemel bij kijken...:toothless |
|
|
|
|