|
עברתי טסט!!!!!
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב חבר'ה, אני יודע שאני כבר לא רושם פה הרבה
ויותר מחצי פורום לא מכיר אותי
אבל הפורום הזה היה חלק מההתבגרות שלי
אז רציתי לשתף אותכם שסוף סוף עברתי טסט!
:D :D :D
שיהיה לכולם יומטוב!.
:) :) |
|
|
| OREN |
מזל טוב אחי אני עברתי באוגוסט האחרון אחרי שהחלפתי שלוש מורים
אבל זה היה משתלם העיקר טסט ראשון
איזה טסט אתה עברת אחי?? |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב יובל :)
ב"ה שנה הבאה אני אתחיל ללמוד... |
|
|
| cluBBer |
יפהההה
מזל טובבבבב
מפעם שנייה גם טוב רק יותר כסף |
|
|
| YuVaL |
כן, הם שוחתיםםםםםםםם חבל"ז!!
טסט ראשון 300 שקל.. בגלל שיש ת'אגרה של התיאוריה
טסט שני כבר צריך לשלם אגרה אז זה 413 שקל
יענו פאקינג שיטטטטטט...
ואחרי זה עוד להוציא ת'רישיון צריך גם לשלם עוד אגרה... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כן, הם שוחתיםםםםםםםם חבל"ז!!
טסט ראשון 300 שקל.. בגלל שיש ת'אגרה של התיאוריה
טסט שני כבר צריך לשלם אגרה אז זה 413 שקל
יענו פאקינג שיטטטטטט...
ואחרי זה עוד להוציא ת'רישיון צריך גם לשלם עוד אגרה... |
שלא נדבר על ביטוח וכו' וכו' :(
מזל טוב אחי |
|
|
| Hell_Copter |
בשעה טובה אחי!!!!
עכשיו סיים עם המלווה ויהיה לך חיים קלים יותר ;) |
|
|
| Sniper |
מזל טוב איש!!!:]
אגב, החוק עם המלווה נכנס כבר?
או שזה סתם בולשיט? |
|
|
| yaman |
| החוק של 2 נוסעים בלבד עד גיל 21 התבטל כבר? |
|
|
|
|