return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
עברתי טסט!!!!!
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב חבר'ה, אני יודע שאני כבר לא רושם פה הרבה
ויותר מחצי פורום לא מכיר אותי
אבל הפורום הזה היה חלק מההתבגרות שלי
אז רציתי לשתף אותכם שסוף סוף עברתי טסט!

:D :D :D

שיהיה לכולם יומטוב!.
:) :)
Segev
מזל טוב אחי!!!
sh33p
מזל טוב!
OREN
מזל טוב אחי אני עברתי באוגוסט האחרון אחרי שהחלפתי שלוש מורים
אבל זה היה משתלם העיקר טסט ראשון
איזה טסט אתה עברת אחי??
KrazyDJs
מזל טוב יובל :)
ב"ה שנה הבאה אני אתחיל ללמוד...
YuVaL
עברתי טסט שני
=)
cluBBer
יפהההה

מזל טובבבבב

מפעם שנייה גם טוב רק יותר כסף
YuVaL
כן, הם שוחתיםםםםםםםם חבל"ז!!
טסט ראשון 300 שקל.. בגלל שיש ת'אגרה של התיאוריה
טסט שני כבר צריך לשלם אגרה אז זה 413 שקל
יענו פאקינג שיטטטטטט...

ואחרי זה עוד להוציא ת'רישיון צריך גם לשלם עוד אגרה...
Rising
quote:
Originally posted by YuVaL
כן, הם שוחתיםםםםםםםם חבל"ז!!
טסט ראשון 300 שקל.. בגלל שיש ת'אגרה של התיאוריה
טסט שני כבר צריך לשלם אגרה אז זה 413 שקל
יענו פאקינג שיטטטטטט...

ואחרי זה עוד להוציא ת'רישיון צריך גם לשלם עוד אגרה...


שלא נדבר על ביטוח וכו' וכו' :(

מזל טוב אחי
Hell_Copter
בשעה טובה אחי!!!!
עכשיו סיים עם המלווה ויהיה לך חיים קלים יותר ;)

Sniper
מזל טוב איש!!!:]
אגב, החוק עם המלווה נכנס כבר?
או שזה סתם בולשיט?
yaman
החוק של 2 נוסעים בלבד עד גיל 21 התבטל כבר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement