return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קפצתי לביקור קטן
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
היי אנשים
לא יודע אם שמתם לב או לא
אבל כבר כמה חודשים אני לא פה בפורום
הסיבה היחידה היא שהמוזיקה השחורה נכנסה בי חזק
ואין מקום אצלי לטראנסים...

אז בכל זאת רציתי להיפרד כמו שצריך
לא נעים אחרי כמעט שנתיים פה בפורום
אבל בכל זאת
אני לא רוצה להתחיל להזכיר שמות כי בטוח אני ישכח
אז בכל זאת

אני אוהב את כולכם
את הוותיקים ואת החדשים
אני מבטיח שאני יבקר פה לפעמים

C YA
KrazyDJs
קיפר, מכור תמיד נשאר מכור
:p

אבל אוהבים אותך פה :wtf: תן ציפצוף לפעמים...זה מותר...


חג שמח אחי
SMoKeR
מזאת אומרת "אין מקום אצלי לטראנסים"????

זה עצוב שאתה אומר כזה דבר!!!!!!
גם אני אוהב שחורה אבל זה לא אומר שאם אני אוהב טראנס יותר אז אין מקום אצלי לשחורה

בקיצר חיים שלך אז תעשה גם מה בראש שלך אבל חבל!
Hell_Copter
זה רק בגלל שאתה עדיין צעיר ;)

אבל יהיה בסדר... מה שעושה לך טוב מקובל :D
cluBBer
גם אני אהבתי בגיל שלך שחורה
אבל זה יעבור לך עם הגיל

מוזיקה שחורה זה קקי
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by SMoKeR
מזאת אומרת "אין מקום אצלי לטראנסים"????

זה עצוב שאתה אומר כזה דבר!!!!!!
גם אני אוהב שחורה אבל זה לא אומר שאם אני אוהב טראנס יותר אז אין מקום אצלי לשחורה

בקיצר חיים שלך אז תעשה גם מה בראש שלך אבל חבל!


חבל חבל
אבל פשוט לא יוצר לי לשמוע טראנסים
בקושי ממש
אני שומע לפעמים אבל בכל זאת
התמכרתי לשחורה

אני עוד מוריד לפעמים קטעים חדשים והכל
אבל בכל זאת
אלוהים גדול הכל יכול להשתנות

אוהב את כולכם!!
FreaKaZoid
קיצר קיפר אתה נשנש
princess cc
:wtf:

איך נפלו גיבורים??????????????

קיפר קפוץ לבקר אה?
Flotser
quote:
Originally posted by cluBBer
גם אני אהבתי בגיל שלך שחורה
אבל זה יעבור לך עם הגיל

מוזיקה שחורה זה קקי


המוזיקה השחורה שאתה מכיר זה קקי
THE_BLUE_DRAGON
אם זה פוסט רציני אז זה ממש עצוב!
ואם זה לא פוסט רציני אז זה ממש לא מצחיק!

בקיצר עוד אחד נפל קורבן לכוחות הרשע והאופל
:whip: :whip: :whip:

יאללה לך לך לכנופיה שלך...
תיהיה מאצ'ו אמיתי חחחחחח...:haha:

cluBBer
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אם זה פוסט רציני אז זה ממש עצוב!
ואם זה לא פוסט רציני אז זה ממש לא מצחיק!

בקיצר עוד אחד נפל קורבן לכוחות הרשע והאופל
:whip: :whip: :whip:

יאללה לך לך לכנופיה שלך...
תיהיה מאצ'ו אמיתי חחחחחח...:haha:



BI-ATCH
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זה רק בגלל שאתה עדיין צעיר ;)


משפט אחד חכם בכל הטרד המוזר הזה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement