|
קפצתי לביקור קטן
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
היי אנשים
לא יודע אם שמתם לב או לא
אבל כבר כמה חודשים אני לא פה בפורום
הסיבה היחידה היא שהמוזיקה השחורה נכנסה בי חזק
ואין מקום אצלי לטראנסים...
אז בכל זאת רציתי להיפרד כמו שצריך
לא נעים אחרי כמעט שנתיים פה בפורום
אבל בכל זאת
אני לא רוצה להתחיל להזכיר שמות כי בטוח אני ישכח
אז בכל זאת
אני אוהב את כולכם
את הוותיקים ואת החדשים
אני מבטיח שאני יבקר פה לפעמים
C YA |
|
|
| KrazyDJs |
קיפר, מכור תמיד נשאר מכור
:p
אבל אוהבים אותך פה :wtf: תן ציפצוף לפעמים...זה מותר...
חג שמח אחי |
|
|
| SMoKeR |
מזאת אומרת "אין מקום אצלי לטראנסים"????
זה עצוב שאתה אומר כזה דבר!!!!!!
גם אני אוהב שחורה אבל זה לא אומר שאם אני אוהב טראנס יותר אז אין מקום אצלי לשחורה
בקיצר חיים שלך אז תעשה גם מה בראש שלך אבל חבל! |
|
|
| Hell_Copter |
זה רק בגלל שאתה עדיין צעיר ;)
אבל יהיה בסדר... מה שעושה לך טוב מקובל :D |
|
|
| cluBBer |
גם אני אהבתי בגיל שלך שחורה
אבל זה יעבור לך עם הגיל
מוזיקה שחורה זה קקי |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by SMoKeR
מזאת אומרת "אין מקום אצלי לטראנסים"????
זה עצוב שאתה אומר כזה דבר!!!!!!
גם אני אוהב שחורה אבל זה לא אומר שאם אני אוהב טראנס יותר אז אין מקום אצלי לשחורה
בקיצר חיים שלך אז תעשה גם מה בראש שלך אבל חבל! |
חבל חבל
אבל פשוט לא יוצר לי לשמוע טראנסים
בקושי ממש
אני שומע לפעמים אבל בכל זאת
התמכרתי לשחורה
אני עוד מוריד לפעמים קטעים חדשים והכל
אבל בכל זאת
אלוהים גדול הכל יכול להשתנות
אוהב את כולכם!! |
|
|
| FreaKaZoid |
| קיצר קיפר אתה נשנש |
|
|
| princess cc |
:wtf:
איך נפלו גיבורים??????????????
קיפר קפוץ לבקר אה? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by cluBBer
גם אני אהבתי בגיל שלך שחורה
אבל זה יעבור לך עם הגיל
מוזיקה שחורה זה קקי |
המוזיקה השחורה שאתה מכיר זה קקי |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אם זה פוסט רציני אז זה ממש עצוב!
ואם זה לא פוסט רציני אז זה ממש לא מצחיק!
בקיצר עוד אחד נפל קורבן לכוחות הרשע והאופל
:whip: :whip: :whip:
יאללה לך לך לכנופיה שלך...
תיהיה מאצ'ו אמיתי חחחחחח...:haha: |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אם זה פוסט רציני אז זה ממש עצוב!
ואם זה לא פוסט רציני אז זה ממש לא מצחיק!
בקיצר עוד אחד נפל קורבן לכוחות הרשע והאופל
:whip: :whip: :whip:
יאללה לך לך לכנופיה שלך...
תיהיה מאצ'ו אמיתי חחחחחח...:haha: |
BI-ATCH |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
זה רק בגלל שאתה עדיין צעיר ;)
|
משפט אחד חכם בכל הטרד המוזר הזה |
|
|
|
|