return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
22/4 @ Next Satisfaction (pg. 2)
View this Thread in Original format
princess cc
אנחנו לא:)

נוסעים הבייתה לחג
coby
אני ויוב שם ..

הפעם בטוח !
skelz
ישנם עוד משתתפים?
Hell_Copter
אני לא שם... לא מדבר אליי יותר מדי

אולי בפעם אחרת שיהיה די ג'יי שיותר ידבר אליי... חראם על הכסף :)
Black Dragon
וואלה רועי היית אומר לי לפני הייתי רושם אותך בחינמים...
אם אתה רוצה תבוא נסדר לך הנחה
קיצר נתראה שם מי שמגיע :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Black Dragon
וואלה רועי היית אומר לי לפני הייתי רושם אותך בחינמים...
אם אתה רוצה תבוא נסדר לך הנחה
קיצר נתראה שם מי שמגיע :)


אם היית אומר שאתה יכול לרשום אנשים ברשימות של החינמים הייתי אומר ;)
Huge-A
קשה שאני אומר את זה ..
אבל ואיי כמה זמן לא יצאתי בשישי ..
בכלל תהנו כולם וחג שמח וכשר (אל תשכחו כיפות :stongue: המבין יבין)

אני לא יהיה שם או בכלל העוד הרבה מסיבות... לפחות עד אוגוסט . עקב עבודה בקו התפר .. :disbelief
YoraY
inner_and_outer-reaching__eastway

שני קטעים קסומים שהם עשו קטעים ברמה עילית לכל הבחינות
Shahar
קיצור הגענו ב 1 בערך
הלכנו לאווזי לאכול משו עד שכולם יבואו
ב 2 ככה באים לטיאלוי
רואים את דודו וירון וצח ואליהו ומנסים להיכנס
איתי ודודו נשארים בחוץ מביאים דיבור עם רוני שיכניס אותם והוא שם זין ואפילו הלפרין לא הצליח לעזור
איתי ודודו נשארו בחוץ אנחנו נכנסים לנסות להביא דיבור עם מישו שיכניס אותם
קיצור בסוף טוכנר גם לא יכול לעזור ואינר & אווטר עולים
קורעים תרמקולים עם קטעים חייתייםםםםם
Johan Gielen - Flash
Kyau and Albert - Made Of Sun
ועוד הפצצות
ב 4:30 נגמר והולכים הבית
בחוץ מלא ניידות וואלה אפילו בפיגוע לא מביאים מלא מנייקים ככה

קיצור מסיבה חזקההה אבל קצרה
שבוע הבא רוברט סמיט בטיאלוי
skelz
עכשיו חזרתי.. אחרי סיבוב דפוק ביותר
תל אביב -> ראשון -> אשדוד -> רמלה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואני וחבר שלי רק מתפוצצים באוטו....
ולמרות שרוני היה בן זונה
היה שווה..

מחר נרחיב.. גם על המכות!

Shahar
quote:
Originally posted by skelz
עכשיו חזרתי.. אחרי סיבוב דפוק ביותר
תל אביב -> ראשון -> אשדוד -> רמלה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ואני וחבר שלי רק מתפוצצים באוטו....
ולמרות שרוני היה בן זונה
היה שווה..

מחר נרחיב.. גם על המכות!


אל דאג פעם באה אתה נכנס
skelz
שחר נקווה אחי.. פעם יבוא כמו ערבי מהחיזבאללה.. אתה בדוק תבהל

ועכשיו..
אחרי שינה לא אנושית בכלל, אני מביא לכם את הריויו מפי ה.. סקלז!!!

הערב מתחיל ב 11:30..
חבר שלי מגיע אליי ומחכה לי.. אני מתעכב כרגיל..
סבבה.. יוצאים מאצלי לאסוף עוד 2 חברים מלוד.. אוספים אותם.. ויוצאים לכיוון ת"א
ב 12:30
מגיעים למועדון הספיישל. ממול, חנות שנקראת A.M. to P.M.
ושם אנחנו מתארגנים על וודקה ורדבולים וממשיכים לשעוט לעבר הטי אל וי הנשגב
ב 12 ומשהו אנחנו מגיעים לחנייה.. עושים פטרולים על החניון ואין חנייה.. אך אל דאגה.. יש קומבינות!
חנינו באלכסון מסויים, האוטו קטן והכל טוב ויפה..
הגיע הזמן לתדלק... פותחים את הוודקה.. נותנים ברדבול ובחמש דקות התפרק חצי בקבוק
כשאנחנו במצב רוח טוב וראש נחמד, אנו ממשיכים את השעיטה לעבר הטי אל וי הנשגב
1:54 אנחנו שם.. מחכים קצת.. לראות מה קורה וזה.. אינר & אווטר מגיעים.. ונכנסים פנימה בכדי לראות מה אפשר לעשות ומעדכנים אותי שזה יקח קצת זמן
2:05 חברים שלי בנתיים בודקים.. ואנחנו ברשימות והכל ואיזה קופה אחת (התחת שווה איזכור) רוצה ממני תעודת זהות.. (צפוי..) בעע
ואז.. לפתע משום מקום מגיחים להם קבצ'ה של ilta's
אני ישר קולט את אייל (הוא מוכר לי מהמסיבות שנכח בהם ובהתחלה חשבתי שהוא ערן חח) ואיתו שחר ואיתי
טוב מה עושים איך נכנסים עניינים.. ובנתיים גם צח מגיע ואני רואה גם את אלי. שחר נכנס.. אייל נכנס, ולי ולאיתי עדיין עושים קונצים..
והפעם זה לא הגמדה עם התחת שכל מה שהיא יודעת זה לבקש תעודות זהות, זה פרעה שחום עם רוע לב של אנטייוכוס.. הוא פשוט לא רוצה..
ואין סיכוי בעולם שאני ואיתי מצליחים לשכנע אותו..
(בזמן הזה כבר טוכנר ברקע מפציץ תקהל..)
בנתיים.. ירון מגיע ומנסה לשכנעו.. וזה לא הולך
הבא בתור הוא אלון הלפרין שנחלץ לעזרתנו.. וגם הוא לא מצליח. את פרעה אי אפשר לשכנע!
וכשטוכנר מסיים את הסט.. גם הוא נחלץ לעזרתנו.. איך עדיין.. שום דבר, פרעה שלנו נשאר בשלו
בנתיים.. אינר אנד אווטר עולים לעמדה ופותחים את הסט שלהם עם
Jonas Steur - Castamara
ואחריו מגיע
Pulser - Square One
בשלב הזה בערך.. קצת אחרי אינר אנד אווטר.. אני פוגש את יובללללל ואת קובי!!! ואנחנו.. עדיין בחוץ
בנתיים אינר & אווטר שלנו נותנים בראש ועם הזמן מגיעים עוד קטעים
Inner & Outer - Paroxetine
Sphera - Sphera (קטע מאסיבי.. חובה לציין)
וגם כמו ששחר אמר..
Kyau and Albert - Made Of Sun (KvA Dub)
וכל זה, זה רק ממה שנשמע מבחוץ וזהה ע"י, וע"י איתי! :)

ועכשיו.. כשהמסיבה נגמרת.. פגשתי חברים והכל כמעט טוב ויפה
כולם יוצאים החוצה.. באיזור של המוב מתחילה התקהלות ולפי שמועות מהקהל אני מבין שמישהו הציק לאיזה בחורה
אחרי זה 4 אנשים החליטו לפוצץ לו תפנים.. ניידת שהייתה במקום ישר עצרה בחור אחד שהתפרע.. ומשטרה.. הם יכולים לא להלשין
בתור דקה.. מתחם ה TLV <-> MOVE
היה מלא ב 4 ניידות. ואחרי דקה הגיעו עוד 2 ניידות, הגענו ל 6..
אשכרה.. הם התלהבו מהסצנה במהיר ועצבני 2 ואמרו בואו נייסם ונראה איך זה עובד.. בנתיים מהניידות יוצאים השוטרים בריצה קלה..
ופתאום יש איזה 25 שוטרים ושוטרות במתחם + סמויים.. טוב שלא הבאתם את כל המחוז על 5 מסטולים שעשו שטויות
בנתיים עוד איזה מפגר מתפרע וישר בלי הרבה חוכמות נחנק ע"י שוטר עם אלה ומוכנס לרכב..
בנתיים איזה מסטולה אחת.. רוסיה כנראה לפי המבטא קוראת לאחת השוטרות זונה
וגם סביבה מתחיל בלאגן.. השוטרת תופסת אותה ביד ואחריה כל מחוז מרכז.. תעשו ערימת שוטרים
אחרי התקרית הזאת.. אני מסתובב אחורה, אני רואה איזה מסטולה שהתעלפה, ומישהו מרים אותה וסוחב אותה לאין לי מושג איפה (אלטיזאכןןןן אלטיזאכןןן)
(אגב, למתעניינים.. היא חזרה להכרה והלכה על הרגליים כמו גדולה)
ועכשיו המשטרה הבינה שזהו.. סצנת הניידות במהיר ועצבני 2 מיצתה את עצמה והגיע הזמן לזוז..
וזה מה שקורה, באמת.. הניידות מתחילות להתפזר.. קודם הואן עם העצורים.. ולאחר מכן האוקטביות ושאר הירקות של המשטרה המושפעת הזאת

הערב שלי המשיך בכך שנשארנו לקשקש עם כמה בנות בחוץ וחתכנו לרמלה
טוב.. לא בדיוק רמלה.. קודם נסענו לראשון.. ומשם הגענו לאשדוד
ומאשדוד עברנו ליד גדרה בחזרה לבילו.. וכל זה בגלל חוסר הקשבה של חב שלי לעשות פרסה ביבנה
חחחח.. בקיצור, היה מצחיק!
(אפשר להגיד שמאוד מצחיק.. חבר אחד נרדם, ובקטע של גדרה.. אני והחבר שנהג מתיםםםם מצחוק.. על הסיבוב שעשינו, שהגענו לרמלה.. לקחנו במפר ב 70-80 קמ"ש.. ואני והחבר שנוהג מסתכלים על החבר שנרדם ואנחנו בריצפהההההה)

עכשיו.. כל הטקסט שקראתם.. התחיל להכתב ב 9 בבוקר :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement