|
22/4 @ Next Satisfaction (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by skelz
בנתיים.. ירון מגיע ומנסה לשכנעו.. וזה לא הולך
הבא בתור הוא אלון הלפרין שנחלץ לעזרתנו.. וגם הוא לא מצליח. את פרעה אי אפשר לשכנע!
וכשטוכנר מסיים את הסט.. גם הוא נחלץ לעזרתנו.. איך עדיין.. שום דבר, פרעה שלנו נשאר בשלו
|
??
איך זה יכול להיות שהלפרין לא יכל להכניס אתכם??
הוא לא כמו הבעלים של הליין או משהו בסגנון?? |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Flotser
??
איך זה יכול להיות שהלפרין לא יכל להכניס אתכם??
הוא לא כמו הבעלים של הליין או משהו בסגנון?? |
לא אחי הוא לא הבעלים של הליין.
ותשמע אחי, זה לא הולך ככה, בפנים מסתובבים סמויים ואם רואים שהם מוכרים אלכוהול לקטינים סוגרים להם את הליין וזה קנס אחושרמוטה... אז אין הרבה בכוחו שהוא יכול לעשות. זה שקובע מי יכנס ומי לא זה היה שם איזה אחד גם ג'קט ג'ינס כזה, והוא אחראי על הכל. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
לא אחי הוא לא הבעלים של הליין.
ותשמע אחי, זה לא הולך ככה, בפנים מסתובבים סמויים ואם רואים שהם מוכרים אלכוהול לקטינים סוגרים להם את הליין וזה קנס אחושרמוטה... אז אין הרבה בכוחו שהוא יכול לעשות. זה שקובע מי יכנס ומי לא זה היה שם איזה אחד גם ג'קט ג'ינס כזה, והוא אחראי על הכל. |
מה קשור קטינים איתי ודודו בני 18+ הלפרין אמר שאם זה ככה א אולי הם יכלו להיכנס
קיצור בקטנה פעם הבאה הם יכנסו |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשור קטינים איתי ודודו בני 18+ הלפרין אמר שאם זה ככה א אולי הם יכלו להיכנס
קיצור בקטנה פעם הבאה הם יכנסו |
קיצר אחי, לא יודע מה היה אבל היה לבנאדם ת'סיבות שלו
יכול להיות שזה סתם כי הוא זונה זה גם אפשרי לא אמרתי שלא...
אבל בקטנות לגמרי אחי. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
קיצר אחי, לא יודע מה היה אבל היה לבנאדם ת'סיבות שלו
יכול להיות שזה סתם כי הוא זונה זה גם אפשרי לא אמרתי שלא...
אבל בקטנות לגמרי אחי. |
אולי אם רוני היה יודע שאיתי בן 19 היה מכניסתו
אבל הוא אמר לא מתאים שאישה בת 23 תראה שם ילד בן 18
איפה הייית בכלל לא ראיתי אותך |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
אולי אם רוני היה יודע שאיתי בן 19 היה מכניסתו
אבל הוא אמר לא מתאים שאישה בת 23 תראה שם ילד בן 18
איפה הייית בכלל לא ראיתי אותך |
אני הייתי בפנים
ואז יצאתי החוצה פגשתי את איתי ודודו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני הייתי בפנים
ואז יצאתי החוצה פגשתי את איתי ודודו |
גם אני הייתי בפנים ויצאתי |
|
|
| princess cc |
ממה ששמעתי לא הפסדתי הרבה:)
מתי תלמדו שמסיבה בלי סיסי זו לא מסיבה??????????
:haha: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
ממה ששמעתי לא הפסדתי הרבה:)
מתי תלמדו שמסיבה בלי סיסי זו לא מסיבה??????????
:haha: |
וואלה אמרתי לאייל חבל את לא באה
מלא זמן לא ראיתי אותך לא יודע איפה את
תבואי שמעי סיפורים מהצבא תשאלי את צח ואיתי איזה סיפורים יש לי
:D |
|
|
| skelz |
חפיףףףףףףףף :))))))
כמה דברים..
1. מי יקנה שם אלכהול?
2. מי יבוא לשם בשביל למצוא מישי בת 23? יענו.. מה אני אבוד?
3. רוני בן זונה!!! :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by skelz
חפיףףףףףףףף :))))))
כמה דברים..
1. מי יקנה שם אלכהול?
2. מי יבוא לשם בשביל למצוא מישי בת 23? יענו.. מה אני אבוד?
3. רוני בן זונה!!! :) |
1. מי יקנה אלכוהול בכלל?
2. מי יבוא לשם בשביל למצוא מישהי?
3. אני לא מנהל את נקסט ויש לי סימפטיה לכל משרוצה להכנס מתוך אהבה אמיתית למוזיקה אבל אני חושב שרוני בא יותר מכיוון עסקי והראייה העסקית שלו אומרת שלתווך הארוך להכניס בני 18 שנראים לדעתו בני 18 בלי כל צל של ספק זה דבר שיפגע לו בעסק - אי אפשר להתווכח עם זה...זה פשוט המצב הפתרון שלך ושל כל אחד אחר זה לעשות משאפשר כדי להראות יותר מבוגרים ולהיות רגועים לחלוטין כשמגיעים לכניסה
בגדול לא חייבים אפילו לעבוד על רוני עם הגיל...רק להיראות מספיק גדולים ככה שאם יוצרים איתו דו שיח הוא יוכל להרהר באפשרות להכניס אותכם כי לא בטוח שהקהל של נקסט שיראה אותכם יגיד ישר שמכניסים לשם ילדים קטנים..וכן יש אנשים שכשהם רואים ילדים קטנים רוקדים לידם זה גורם להם לחשוב פעמיים לפני שהם ילכו לאותו ליין...אני לא מאלה דרך אגב פשוט חייבים להודות שיש אנשים כאלה |
|
|
| Meltdown |
אין יותר מדי מה לומר על המסיבה הזאת, אך יש עדיין כמה דברים שחייבם להאמר:
1. המקום היה חצי ריק, לא הייתה אוירה בכלל
2. מה נסגר עם הירידה של נקסט לאילת, מה אין להם אנשים, שהם מנסים בכוח לגרום לאנשים לרדת, גם אם הם לא אוהבים את הליין אפ, או שאין להם כסף לרדת לשם? (לפרטים אפשר לשאול את שחר ואיתי(
3. לא הרגשתי בכלל שהייתי במסיבה, כי היא נסגרה ב 4.30, בשל העובדה, שלא היה קהל!!!!
4. מבחינת נקסט, כפי שנכתב כאן, הם לא רוצים להכניס קטינים ו/או מישהו שנראה להם כיוצר בעיות, רק שהדבר לא תפס לגבי איתי, לא יודע מה הגיל של דודו. אפשר להבין אותם שהם מכוונים לקהל יותר בוגר, רק שכנראה שהם לא יודעים, שהקהל ששומע קלאב טראנס הוא קהל הרבה יותר צעיר מאשר הקהל של נקסט.
5. כפי שאמרתי למספר אנשים כאן ובכלל, הווקס לא רואה את נקסט, מבחינת הבאת אומנים מחו"ל, אין חרישה של אותם 5-7 אומנים מחו"ל, כמו שיש בנקסט.
בקיצור, התבעסתי להיות בפנים בערך שעתיים וחצי, ביחס לכמה ששילמתי, אבל לומדים מטעויות,
לגבי רוברט סמית', שום דבר עדיין לא סגור |
|
|
|
|